Welkom Remco bij Present

27 mei 2021

Graag stellen wij aan jullie voor; Remco. De nieuwste aanwinst in het team van Present Almelo.

Remco gaat aan de slag bij Present Almelo als vrijwillige fotograaf. Samen met Harrie en Robért die al lekker aan de slag zijn als fotografen is met de komst van Remco de fotografiepool compleet. Samen kunnen zij zich divers en flexibel inzetten bij onze projecten als het gaat om het maken van foto’s. We zijn erg blij met de komst van Remco. Hij doet namelijk een opleiding fotografie aan de fotovakschool en we maken graag gebruik van zijn talent en kennis en expertise.

Hieronder stelt Remco zich graag aan jullie voor:

Dag allemaal, ik ben Remco. Mijn hobby’s zijn fotograferen en sport. Ik word graag vrijwilliger bij Present Almelo, omdat ik het belangrijk vind iets te kunnen betekenen voor de medemens. Niet iedereen heeft de wieg in het juiste potje met geluk staan en mensen verdienen het om geholpen te worden. Daarnaast kan ik deze kans aangrijpen om, terwijl ik mensen van dienst ben, mijzelf te verbeteren in mijn hobby, de fotografie.

Ik ben van plan om geweldige fotoreportages te maken waar in de eerste plaats de vrijwilligers, maar wie weet ook de hulpontvangers, iets aan hebben, op de tweede plaats de stichting iets mee kan op haar social media (bijvoorbeeld) en in de derde plaats ikzelf iets mee kan.

Ik zie ernaar uit om jullie ontmoeten live bij de projecten en meetings!

Welkom Remco!

We heten Remco van harte welkom in het team van Stichting Present Almelo, zien uit naar de samenwerking en wensen hem alle succes toe.