Werkboek ‘Ons gezin is present’ te koop

3 oktober 2019

Gezinnen hebben veel te bieden. Je leert te zorgen zowel voor jezelf als voor elkaar.

Gezinnen bestaan uit mensen met verschillende leeftijden, interesses en talenten. Het is belangrijk en waardevol om te investeren in tijd met elkaar. Vaak denken we dan aan een uitje naar de speeltuin, dierentuin of het zwembad. Heerlijk natuurlijk en vooral blijven doen, vinden wij!

Maar hoe leuk en waardevol zou het zijn om samen als gezin ieders talenten te ontdekken en die ook nog eens te delen met mensen die eenzaam, arm of ziek zijn!

Stichting Present heeft daarom het project ‘Ons gezin is Present’ en een bijbehorend werkboek ontwikkeld die vanaf nu verkrijgbaar is bij Present Almelo.

Verzamel je ouders, broertjes, zusjes en misschien ook opa, oma, neefjes en nichtjes, ooms en tantes en doe mee! Present helpt en begeleid jullie als gezin bij het vinden van een passend gezinsproject in de buurt! Meer info of het werkboek bestellen? Neem dan contact met ons op en wij vertellen u meer!

Hier vindt je de flyer over het werkboekje: Flyer promotie gezinsboek