Samen voor Amsterdam

Praktisch vrijwilligerswerk

Praktische vrijwilligersklussen in Amsterdam

Lekker praktisch bezig zijn en een dag(deel) je handen uit de mouwen steken voor een ander.
Via Present doe je het werk dat jou goed afgaat en een ander helaas niet of niet meer goed kan. Doorgaans kom je bij iemand zonder netwerk. Iemand die contacten in de buurt mist en goed hulp kan gebruiken bij een praktische klus.

Hoe dan?!
We maken het zo eenvoudig mogelijk. Wij kijken naar je wensen, zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Present helpt je helpen.

Het helpt
Wat je ook doet, het helpt altijd. Doorgaans geeft het de hulpontvanger letterlijk ruimte in zijn of haar leven. De groep en jij kunnen daarna terugkijken op een welbestede dag. Je inzetten via Present is altijd zinvol. En ook nog eens gezellig.

Nu aanmelden

Een greep uit onze praktische vrijwilligersklussen

Schilderen van een verwaarloosde woning

De afgebladderde slaapkamer van een bejaarde vrouw schilderen. Zodat ze weer in een fijne kamer kan slapen.

Schoonmaken en opruimen

Een rommelig huis opruimen van een voormalig verslaafde die zelf niet meer weet waar te beginnen. Samen creƫer je letterlijk ruimte in zijn leven.

Opknappen van verwilderde tuinen

Samen een tuin opknappen van een alleenstaande moeder met kinderen die te druk is om dat nog op orde te krijgen. Op die manier zorg je samen voor een fijne en veilige plek voor moeder en kinderen.

Samen voor Amsterdam

Verschil maken met Present

vrijwilligerswerk op maat

Wij kijken samen wie je wilt helpen & hoe