Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Fijn dat je een eenmalige of doorlopende gift wilt geven. Je investeert hiermee in Present en in het leven van Amsterdammers die dat nodig hebben. Je draagt bij aan onze missie: een beweging op gang brengen waarbij steeds meer mensen naar elkaar omzien!

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

"Dat jullie zelfs last minute vervoer hebben kunnen regelen; echt fantastisch! Het is hartverwarmend hoe jullie dit gezin deze mate van hulp hebben geboden in de moeilijkste en zwaarste tijd in hun leven."

De medewerkers van ING hebben best wat spierpijn opgelopen ;-), maar ook een sterk besef van hoe anders je leven eruit kan zien als je ineens heel veel pech hebt. Een ervaring om niet snel te vergeten. Dank jullie wel ING Nederland!

Ook impact maken met je collega's? Even een dagje work-out ipv beeldscherm? Meld je aan op www.adamhelpt.nl!

Woningstichting Rochdale Adam Helpt
... Lees meerSee Less

4 weeks ago

Ook impact maken met je collegas? Even een dagje work-out ipv beeldscherm? Meld je aan op www.adamhelpt.nl!

Woningstichting Rochdale Adam HelptImage attachmentImage attachment

Wat een geslaagde dag! 🌼 Zelfs de regen 🌧 mocht de pret niet drukken op deze super gezellige sociaal tuinieren dag. Wederom blijkt de samenwerking tussen Ymere, Sociaal Tuinieren en Present succesvol te zijn 🤝. Stichting Present Amsterdam wilt iedereen dan ook bedanken voor de inzet en gezelligheid. En natuurlijk zijn wij dankbaar voor onze top Present vrijwilligers! Heb jij groene vingers en wil jij je ook inzetten voor jouw stad? Meld je dan nu aan via de link in onze bio! 🍀🌺✨ #sociaal #tuinieren #amsterdam #vrijwilligerswerk #volunteer ... Lees meerSee Less

1 month ago

Comment on Facebook

Bekende omgeving en bekende Buurtkamer Heliotroopstraat. !

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"