Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het jaar 2019 in cijfers: Infographic Present 2019. Helpt u ons om in 2020 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

• Samuel mocht niet blijven...

21-01-2021

Naast heel veel mooie verhalen zijn er soms ook verdrietige verhalen bij[...]
  • Heel Amsterdam bakt...

19-01-2021

Het afgelopen jaar zijn we vaak verbaasd geweest over het aantal lieve[...]
  • Fijne feestdagen!

24-12-2020

Het jaar 2020 was een bijzonder jaar. Aan het begin van het jaar konden we[...]
  • Kersttuin...

21-12-2020

Een ernstig zieke mevrouw in Amsterdam Noord wilde zo graag een mooie[...]
MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Onze vrijwilliger Liv over haar ervaring:
'Vandaag waren we bij Cordaan, Locatie Beth Shalom, daar hebben we geholpen bij een activiteit die georganiseerd was voor de bewoners. De bewoners hebben dementie die varieert van een lichte tot zware vorm. We gingen van sokken sneeuwpoppen knutselen. Het was een bijzondere maar superleuke ervaring. Ik vond het erg interessant om mensen op deze manier te zien en om te ervaren hoe je op verschillenden manieren met mensen moet communiceren.
Ik vond het een hele leuke ervaring en zou ik graag vaker willen komen.'

Wil je je ook inzetten voor medestadsgenoten? Schrijf je dan in met bijvoorbeeld je gezin, dan kunnen we samen een geschikt project uitzoeken. stichtingpresent.nl/amsterdam/aanmelden/
... Lees meerSee Less

13 hours ago

Onze vrijwilliger Liv over haar ervaring:
Ik vond het een hele leuke ervaring en zou ik graag vaker willen komen.

Wil je je ook inzetten voor medestadsgenoten? Schrijf je dan in met bijvoorbeeld je gezin, dan kunnen we samen een geschikt project uitzoeken. https://stichtingpresent.nl/amsterdam/aanmelden/Image attachment
Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"