Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Fijn dat je een eenmalige of doorlopende gift wilt geven. Je investeert hiermee in Present en in het leven van Amsterdammers die dat nodig hebben. Je draagt bij aan onze missie: een beweging op gang brengen waarbij steeds meer mensen naar elkaar omzien!

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vandaag alweer een week geleden hebben we met 40 vrijwilligers (o.a. van YMERE, Alnylam Pharmaceuticals, Vattenfall Nederland) en dankzij een fantastische samenwerking met Eigen Haard , Zone 3, Amsterdam Rainproof en de lekkere thee en koffie van Cordaan een boel tegels gewipt, tuinen groener en bewoners blijer gemaakt. Het Buurtteam Amsterdam Noord was erbij, omdat dagen als deze hen een concrete aanleiding geven bewoners te spreken en beter te leren kennen. Ook de buurtregisseur en politie kwamen langs om contact te maken met bewoners. En dat is precies wat dagen als deze zo succesvol maken: een intensieve samenwerking met veel partijen, zichtbaarheid in de buurt zodat bewoners weten waar ze terecht kunnen en natuurlijk de vrijwilligers die zich inzetten om iets moois neer te zetten, voor een ander. En hoewel we omzien naar elkaar steeds vanzelfsprekender willen maken, blijft het iets heel bijzonders. Omdat op dagen als deze zo duidelijk te zien is dat vrijwilligerswerk niet alleen de ander verrijkt, maar juist ook jezelf.

@Sociaal Tuinieren Present Nederland @Adam Helpt Stadsdeel Amsterdam-Noord
... Lees meerSee Less

1 day ago

Wat een fantastische dag was dat afgelopen zaterdag! 13 studenten van Navigators Studentenvereniging Amsterdam die in totaal 12 tuinen opknapten. Een mevrouw uit de buurt kwam aanwaaien, bleef de hele dag plakken en hielp een handje mee. Buurtvrijwilliger Rob Spithorst (man in grijs) was in no time ieders beste vriend en de dag werd afgesloten met een lekker biertje 🍻

Heel veel dank aan de studenten zelf, Rob, Robertien &Caroline voor de super organisatie van deze dag en aan Bart voor de prachtige foto's!

Eigen Haard Sociaal Tuinieren Gemeente Amsterdam
... Lees meerSee Less

2 months ago
Load more