Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het jaar 2019 in cijfers: Infographic Present 2019. Helpt u ons om in 2020 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

YES! Ons project Sociaal Tuinieren heeft maar liefst TWEE prijzen gewonnen op Duurzame Dinsdag, omdat we met dit project mens en natuur bij elkaar brengen en bijdragen aan natuurinclusief leren, werken en wonen voor íedereen.

Heel veel dank aan het landelijk sociaal tuinieren team, aan het Apostolisch Genootschap voor hun steun en aan wie ons lokaal in Amsterdam steunen in de strijd tegen eenzaamheid onder ouderen en/of voor een groenere stad: ZonMw RCOAK, HnO, Fundatie Van den Santheuvel, Sobbe, Ars Donandi, Eigen Haard, Ymere, Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Amsterdam-Noord, Stadsdeel Nieuw-West Amsterdam, Stadsdeel Centrum Amsterdam, Amsterdam Stadsdeel Zuid

Natuurlijk gaat de grootste dank uit naar alle vrijwilligers die geloven in sociaal tuinieren en zich inzetten voor dit project. En naar de bewoners die het aandurven om hulp te ontvangen en gezelligheid (en koffie) te bieden.

Samen maken we Amsterdam gezelliger én groener.Dit zijn de winnaars van de Duurzame Dinsdag themaprijzen:
- De winnaar van de Circulair ondernemen prijs is Veridis.
- De winnaar van de Lidl Voedselprijs is SUNT Food - The Banana Factory.
- De winnaar van de De VHG Groenprijs is Sociaal Tuinieren.
- De winnaar van de Greenchoice Energieprijs is Solarge: Stimulering ZON op daken met beperkte draagkracht.
- De winnaar van de IVN Natuurprijs is Sociaal Tuinieren! Zij gaan er met twee prijzen vandoor! Van harte gefeliciteerd allemaal!
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Samen maken we Amsterdam gezelliger én groener.

Comment on Facebook

Wat goed! En nu dubbel genieten van deze mooie erkenning. 👏 Van harte.

Gefeliciteerd! 🥳🎉🎉🎉🙌 ^LG

2 months ago
Het zit erop! 🔥 De World Servants week is na 7 dagen knallen tot zijn einde gekomen. Stichting Present wil de World Servants bedanken voor de super mooie dagen en hun grote inzet. Ook veel dank aan alle sponsoren en partners die deze week mogelijk hebben gemaakt. Samen maken we het verschil! 🌍✨🤝 #worldservants #together #volunteer #vrijwilligerswerk #Amsterdam #samenwerkingImage attachmentImage attachment
Load more