Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het jaar 2019 in cijfers: Infographic Present 2019. Helpt u ons om in 2020 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

“The type of work doesnt matter if you got a PhD or basic schooling, everybody gets equally dirty. Its quite refreshing for me.”

1 van de 2 zei dit tijdens de lunchpauze op dit project. Een engineering consultant en een nieuwkomer die elkaar op Present projecten altijd weer tegenkomen en ontzettend veel lol maken samen terwijl ze tuinen opknappen. En eigenlijk maakt het niet uit wie van de twee het zei, want dit is precies wat we als Present beweging willen: mensen met heel verschillende achtergronden samenbrengen en laten zien dat we allemaal gelijk zijn.

Oranje Fonds VSBfonds #nieuwkomers #SDGs
... Lees meerSee Less

1 day ago

Oranje Fonds VSBfonds #nieuwkomers #SDGs