Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het jaar 2019 in cijfers: Infographic Present 2019. Helpt u ons om in 2020 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Het is nog even doorbijten, maar de zon gaat weer schijnen mensen!

Dus heb je komend weekend zin om naar buiten te gaan, maar niet weggestuurd te worden uit het Vondelpark? Bij dit project kun je je lekker buiten uitleven! Stichting Present organiseert samen met Eigen Haard en Bloei & Groei op zaterdag 17 april een actiedag, waarbij wij onze handen uit de mouwen steken voor kwetsbare stadsgenoten.

Check voor meer info en aanmelden: stichtingpresent.nl/amsterdam/2021/04/08/lekker-buiten-aan-de-slag-op-17-april/

Hopelijk tot dan!
... Lees meerSee Less

7 days ago
Het is nog even doorbijten, maar de zon gaat weer schijnen mensen!

Check voor meer info en aanmelden: https://stichtingpresent.nl/amsterdam/2021/04/08/lekker-buiten-aan-de-slag-op-17-april/

Hopelijk tot dan!

Annet en Diego waren half maart al aan de slag geweest in de tuin van een dame in Nieuw-West. Mevrouw zit in een rolstoel en kan daarom haar tuin niet zelf onderhouden. Annet en Diego hebben die dag veel werk verzet, maar er was nog genoeg te doen om terug te komen. Daar keken de vrijwilligers erg naar uit, want ze worden warm ontvangen met thee en koekjes.

Op de tweede dag zijn Aseel en Diego aan de slag gegaan in de tuin van mevrouw. Er is opnieuw hard gewerkt en uiteindelijk stonden er 8 grote vuilniszakken bij het grofvuil.

Mevrouw over het resultaat: 'Het ziet er heel anders uit nu!'
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Mevrouw over het resultaat: Het ziet er heel anders uit nu!Image attachment