Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Tijdelijke sluiting Present Bollenstreek

In verband met de vakantie zijn wij van 22 juli t/m 18 augustus gesloten. In deze periode kunnen wij niet of nauwelijks reageren op binnengekomen berichten.

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Jeroen Schmohl

Stichting Present Bollenstreek hartstikke bedankt voor dit mooie zomerpakket.
Ik kan het gevoel begrijpen als men zo een mooi pakket mag ontvangen

1 day ago

Stichting Present Bollenstreek hartstikke bedankt voor dit mooie zomerpakket.
Ik kan het gevoel begrijpen als men zo een mooi pakket mag ontvangen

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

Hoe leuk is dit: de prachtige indoor-speeltuin KidsZoo uit Noordwijkerhout sponsort onze Zomerpakkettenactie met maar liefst 50 vrijkaartjes!! Deze gaan we toevoegen aan de zomerpakketten voor families met kinderen tussen 1 en 10 jaar rondom Noordwijkerhout. KidsZoo, enorm bedankt!!
www.kidszoo.nl/nl

3 weeks ago

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

https://www.kidszoo.nl/nlImage attachment

Aanmelden voor zomerpakketten niet meer mogelijk!

Onze zomerpakkettenactie is een groot succes!!
Een recordaantal gezinnen heeft zich opgegeven om een zomerpakket te maken voor een kwetsbaar gezin in de Bollenstreek. Wij hebben alle aanmeldingen van de 'gevers' kunnen matchen met de aanmeldingen van de ontvangende gezinnen. Bij een heleboel families in de Bollenstreek is men druk bezig om een leuk zomerpakket samen te stellen.
Het is nu ook voor de hulpverleners niet meer mogelijk om een gezin op te geven. Bij Present zijn we nog wel even bezig om alles in goede banen te leiden!

4 weeks ago

Aanmelden voor zomerpakketten niet meer mogelijk!

Onze zomerpakkettenactie is een groot succes!!
Een recordaantal gezinnen heeft zich opgegeven om een zomerpakket te maken voor een kwetsbaar gezin in de Bollenstreek. Wij hebben alle aanmeldingen van de gevers kunnen matchen met de aanmeldingen van de ontvangende gezinnen. Bij een heleboel families in de Bollenstreek is men druk bezig om een leuk zomerpakket samen te stellen.
Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"