Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

UNIEKE SAMENWERKING BIJ TUINPROJECT IN SASSENHEIM MET WIJKSERVICECENTRUM IN DE BUURT

Afgelopen vrijdag heeft Present een tuinproject gedaan bij een kwetsbare mevrouw in Sassenheim. Op zich niet uniek ware het niet dat hier sprake was van een unieke samenwerking tussen het 'Wijkservicecentrum in de buurt', een initiatief van het Raamwerk, twee stagiaires van MBO Rijnland en Stichting Present Bollenstreek. De twee stagiaires hebben samen met twee cliënten van het Wijkservicecentrum de tuin van mevrouw ontdaan van onkruid en rommel. Mevrouw was zeer ingenomen met het eindresultaat en heeft daarnaast een hele gezellige middag gehad met de jongens en de twee meiden!!
... Lee meerSee Less

7 hours ago

Afgelopen vrijdag heeft Present een tuinproject gedaan bij een kwetsbare mevrouw in Sassenheim. Op zich niet uniek ware het niet dat hier sprake was van een unieke samenwerking tussen het Wijkservicecentrum in de buurt, een initiatief van het Raamwerk, twee stagiaires van MBO Rijnland en Stichting Present Bollenstreek. De twee stagiaires hebben samen met twee cliënten van het Wijkservicecentrum de tuin van mevrouw ontdaan van onkruid en rommel. Mevrouw was zeer ingenomen met het eindresultaat en heeft daarnaast een hele gezellige middag gehad met de jongens en de twee meiden!!

WIE HELPT ONS HELPEN??
VRIJWILLIGERS GEZOCHT!!

Zoals jullie weten helpt Present Bollenstreek kwetsbare inwoners met allerlei praktische projecten. Dat doen we met een groepje vrijwilligers die het leuk vinden om af en toe een mooi project te doen. Denk aan schilderen, laminaat leggen, klusjes doen, tuinieren, opruimen, schoonmaken en verhuizen. Leuk, mooi en bijzonder werk dat echt het verschil kan maken.
Het aantal hulpvragen dat wij krijgen is groeiende. Daarom kan onze groep vrijwilligers best wat nieuwe leden gebruiken!!
Vandaar deze oproep:

Geef je op als Vrijwilliger bij Present Bollenstreek en help kwetsbare inwoners in je nabije omgeving!!!!

Het mooie aan ons vrijwilligerswerk is dat je alleen meedoet aan projecten die je zelf ook leuk vindt om te doen en op een tijdstip dat jou schikt!! Een project heeft meestal een lengte van een dagdeel. Dus geen doorlopende verplichtingen!

Als dit jou aanspreekt meld je dan aan bij mij; Rob Gremmee, projectcoordinator. Mijn e-mail; rob@presentbollenstreek.nl
Na je aanmelding maak ik een afspraak met je om onze werkwijze verder uit te leggen.
Hopelijk tot ziens!!
... Lee meerSee Less

5 days ago

WIE HELPT ONS HELPEN??
VRIJWILLIGERS GEZOCHT!!

Zoals jullie weten  helpt Present Bollenstreek kwetsbare inwoners met allerlei praktische projecten. Dat doen we met een groepje vrijwilligers die het leuk vinden om af en toe een mooi project te doen. Denk aan schilderen, laminaat leggen, klusjes doen, tuinieren, opruimen, schoonmaken en verhuizen. Leuk, mooi en bijzonder werk dat echt het verschil kan maken.
Vandaar deze oproep:

Als dit jou aanspreekt meld je dan aan bij mij; Rob Gremmee, projectcoordinator. Mijn e-mail;  rob@presentbollenstreek.nl
Hopelijk tot ziens!!Image attachmentImage attachment

Midden in de vakantieperiode toch nog twee projecten gedaan! Een behangproject in Noordwijkerhout bij een alleenstaande dame die een nieuw begin maakt en een tuinproject in Sassenheim bij een alleenstaande dame met een lichamelijke beperking. Het halletje van project 1 en de tuin van project 2 zien er weer goed uit!! Marloes, Samantha, Karin en Rob bedankt!! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Comment on Facebook

Ben trots op jullie, buurtjes

Wow. ..doen jullie dit ook nog?! Wat goed dat jullie organisatie daar ook voor staat!😍

Jeetje wat goed

View more comments

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"