Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Word Fannoot (donateur)

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Pilotproject met cliënten van dagopvang het Raamwerk als vrijwilliger bij Present succesvol afgerond!

Vorige week donderdagmiddag vond een uniek Present project plaats. Drie cliënten van de dagopvang Tolhuisstraat uit Sassenheim, gingen als vrijwilliger bij Present Bollenstreek aan de slag.
In Hillegom werd de woonkamer van een oudere dame geschilderd. Deze samenwerking is tot stand gekomen op initiatief van Manon van der Zwet, activiteitenbegeleider bij de dagopvang Tolhuisstraat van het Raamwerk in Sassenheim. www.hetraamwerk.nl/Dagbesteding/Regio/Tolhuisstraat-Sassenheim
... Lee meerSee Less

2 days ago

In Hillegom werd de woonkamer van een oudere dame geschilderd. Deze samenwerking is tot stand gekomen op initiatief van Manon van der Zwet, activiteitenbegeleider bij de dagopvang Tolhuisstraat van het Raamwerk in Sassenheim. https://www.hetraamwerk.nl/Dagbesteding/Regio/Tolhuisstraat-Sassenheim
Manon probeert met haar cliënten nuttige activiteiten te doen in de Bollenstreek. Zij vroeg ons of het mogelijk was om met een groepje mee te werken aan geschikte praktische projecten van Present. Dat vonden wij een goed idee en de eerste afspraak was snel gemaakt. Onder begeleiding van Manon en Rob Gremmee, projectcoördinator bij Present, is prima werk geleverd! De cliënten kregen zo een rol als vrijwilliger en konden trots zijn op het geleverde werk. De hulpontvanger was in haar nopjes met de fris geschilderde muren in haar woonkamer en Present heeft er potentiële groep nieuwe vrijwilligers bij! De afspraak voor een tweede project is ook al gemaakt: tuinieren, opnieuw in Hillegom!Image attachment

Comment on Facebook

Geweldig gedaan door hun maar dit was toch op de woensdag??? hahahahah 🤜😂😏😅

+ View previous comments

Vandaag hebben de kanjers Mirjam, Marleen, Marloes en Karin een best heftig opruim- en schoonmaakproject afgerond in Lisse. Een alleenstaande mevrouw zat zo in de put dat de woonkamer en met name de keuken ernstig verwaarloosd was. In de keuken kon je niets meer beginnen, zo vervuild was het. In drie sessies is de Witte Tornado door de keuken en woonkamer gegaan. Het mooie was dat mevrouw echt heeft meegewerkt en weer moed heeft geput uit onze interventie! En nu bijhouden!! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Comment on Facebook

Kanjers

Wat fijn! Wat zijn jullie goed bezig geweest!

+ View previous comments

Stichting Present Bollenstreek heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Bollenstreek

Was inderdaad een topavond!2 weken geleden was er een bijzonder samenkomst tussen de vrijwilligers van de Salemkerk en de statushouders in Lisse. Samen hebben zij deel genomen aan een kickboksworkshop van BodyBouw om daarna deel te nemen aan een volleybaltoernooi van Liusna. Mooie samenwerking tussen Stichting Present Bollenstreek, Stichting Vluchtelingenwerk Lisse, BodyBouw en Liusna! ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Was inderdaad een topavond!
Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"