Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Schilderen én behangen op één dag!!

Vandaag mijn (Rob Gremmee) één na laatste project georganiseerd bij Present Bollenstreek. Bij een oude kwetsbare dame in Noordwijk hebben 4 vrijwilligers het plafond in de woonkamer geschilderd en de helft van muren behangen. Een knap stukje werk in een dag! We hadden een ochtend- en een middagploeg. Linda, Ben, Henk en José enorm bedankt!! Kon zelf ook nog wat doen. Marian van het Raamwerk, complimenten voor al het voorbereidend werk dat je hebt gedaan!! Ik weet hoe de beginsituatie was!! Het tweede deel van de woonkamers is misschien iets voor The Lionsclub Noordwijk!

6 days ago

Top gedaan zeg.

Super!!!!👍

Heel erg bedankt voor jullie vrijwillige inzet 💐. Mevrouw is er heel blij mee.

👍👍👌👏👏👏👏👏

Gezocht; Stucadoor voor klusje

Binnenkort gaan wij schilderen en behangen bij een client van Stichting MEE in Lisse. Dat gaat wel lukken, maar er moet ook wat stucwerk worden gedaan. Zoals je wellicht op de foto's kunt zien is dit een klusje voor een stucadoor of een een klusser met ervaring in stucen. Wie kent iemand die dit gratis of tegen een lage vergoeding wil doen??

7 days ago

Gezocht; Stucadoor voor klusje

Binnenkort gaan wij schilderen en behangen bij een client van Stichting MEE in Lisse. Dat gaat wel lukken, maar er moet ook wat stucwerk worden gedaan. Zoals je wellicht op de fotos kunt zien is dit een klusje voor een stucadoor of een een klusser met ervaring in stucen. Wie kent iemand die dit gratis of tegen een lage vergoeding wil doen??Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Geen huurwoning? Anders lijkt me dit een klusje voor de woningbouw!

Woning bouw

Johan van Veen

Dat doen jullie goed op.knap beurt

View more comments

Present Bollenstreek wenst iedereen mooie kerstdagen en een voorspoedig 2020!
Met onze vrijwilligers hebben wij het afgelopen jaar wat licht gebracht bij enkele honderden kwetsbare bewoners van de Bollenstreek. Graag bedanken wij onze vrijwilligers voor hun inzet! Zonder hen kunnen al die mooie projecten niet worden gerealiseerd.
Tot ziens in 2020!

1 month ago

Present Bollenstreek wenst iedereen mooie kerstdagen en een voorspoedig 2020!
Tot ziens in 2020!

Comment on Facebook

Jullie ook een goed nieuw jaar!

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"