Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Tijdelijke sluiting Present Bollenstreek

In verband met de vakantie zijn wij van 22 juli t/m 18 augustus gesloten. In deze periode kunnen wij niet of nauwelijks reageren op binnengekomen berichten.

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Stichting Present Bollenstreek voelt zich gelukkig.
Stichting Present Bollenstreek

97 GEZINNEN BLIJ GEMAAKT MET EEN ZOMERPAKKET!

4 weeks ago

97 GEZINNEN BLIJ GEMAAKT MET EEN ZOMERPAKKET!

De afgelopen weken zijn wij erg druk geweest met de zomerpakkettenactie. Dankzij 97 gezinnen die een pakket hebben gemaakt konden wij 176 kinderen, 82 moeders en 47 vaders blij maken met een zomerpakket. Bij deze omvangrijke actie waren 23 maatschappelijke organisaties, 32 hulpverleners en 3 vrijwilligers van Present betrokken. Alle pakketten zijn (net) op tijd bij de gezinnen afgegeven die wel een steuntje in de rug konden gebruiken. Alle gevers worden enorm bedankt voor het samenstellen van de pakketten. Er is heel veel werk van gemaakt, wij waren blij verrast met het resultaat!!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Wij hebben met veel plezier het pakket gemaakt en we hopen dat we een gezin heel blij hebben gemaakt ❤️ Dank aan alle vrijwilligers voor de organisatie achter de schermen!

Ook wij zijn heel blij met ons mooie pakket, heel erg bedankt en iedereen en hele fijne zomer!!

Wij (mijn dochter en ik) zijn ontzettend blij en dankbaar met dit fantastische gebaar van een stel lieve mooie mensen❣ Dank🍀

Echt geweldig wat jullie hebben gedaan!!! Zoveel mensen blij gemaakt, echt hart verwarmend♥️ Super van jullie, en al die lieve betrokken mensen die veel andere mensen heel blij hebben gemaakt! Top🌻

Wauw!!! Wat een prestatie heeft jullie team geleverd. Ik ben diep onder de indruk gezien het werk dat mijn collega's in Den Haag met meer dan drie vrijwilligers oppakten. Petje af. Geweldig.

Fantastisch

Super

Wat een verrassing was dat !! In donkere tijden een zeer welkom lichtpunt...Zomaar door onbekende gegeven....bijzonder!! Bedankt !!

View more comments

Jeroen Schmohl

Stichting Present Bollenstreek hartstikke bedankt voor dit mooie zomerpakket.
Ik kan het gevoel begrijpen als men zo een mooi pakket mag ontvangen

1 month ago

Stichting Present Bollenstreek hartstikke bedankt voor dit mooie zomerpakket.
Ik kan het gevoel begrijpen als men zo een mooi pakket mag ontvangen

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

Hoe leuk is dit: de prachtige indoor-speeltuin KidsZoo uit Noordwijkerhout sponsort onze Zomerpakkettenactie met maar liefst 50 vrijkaartjes!! Deze gaan we toevoegen aan de zomerpakketten voor families met kinderen tussen 1 en 10 jaar rondom Noordwijkerhout. KidsZoo, enorm bedankt!!
www.kidszoo.nl/nl

2 months ago

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

https://www.kidszoo.nl/nlImage attachment
Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"