Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Kinderkamer opknappen

In het komende halfjaar gaat Present Bollenstreek kinderkamers opknappen zodat het weer fijn is om daar te zijn.

Meld je aan

Vacatures

Het operationeel team is op zoek naar een organisatietalent en een administratief medewerk(st)er!

Voor  meer  informatie klik op het wiel

Stichting Present Bollenstreek heeft een evenement van Fonds 1818 gedeeld.
Stichting Present Bollenstreek

Verrijk je Buurt Inspiratiecafé Hillegomfebruari 19, 2018, 7:30pmHet Pluspunt, Henri Dunantplein 28, HillegomEen voetbaltoernooi, een buurtpicknick, met de buren geveltuintjes verfraaien… Heb je altijd al iets willen doen om jouw buurt te verrijken, maar is het er niet van gekomen of weet je niet hoe je het aan moet pakken? Wij helpen je op weg! De medewerkers van Fonds 1818 komen naar je toe. We organiseren in alle gemeenten waarbinnen Fonds 1818 werkzaam is, inspiratiecafés. Dat zijn gratis events waar je mensen kunt spreken die eerder buurtprojecten hebben opgezet, je kunt vragen stellen aan adviseurs van Fonds 1818, er zijn workshops waar je bij aan kunt sluiten en we kunnen je koppelen aan een coach die je verder helpt met jouw buurtidee. Naast advies, tips, inspiratie en concrete handvatten kan jouw buurtidee een gelddonatie krijgen van maximaal € 3000. Van een inspiratiecafé ga je letterlijk niet met lege handen naar huis. Je krijgt ook een handige Toolbox mee die je verder kan helpen bij het indienen van jouw project. ... Lee meerSee Less

Verrijk je Buurt Inspiratiecafé Hillegom

7 days ago

Stichting Present Bollenstreek heeft het bericht van Buurthuis Hillegom gedeeld.
Stichting Present Bollenstreek

Wat is dat mooi geworden!Nog niet zo lang geleden hebben we twee groepen statushouders bij ons in het buurthuis ontvangen. Zij bleken enorm creatief te zijn en wij vonden dat we daar gebruik van moesten maken. We hebben de statushouders twee mooie kunstwerken laten maken en die hebben nu een prominente plek gekregen bij ons in het Buurthuis. We zijn er super trots op. ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Wat is dat mooi geworden!