Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

GEZOCHT: ALGEMEEN COÖRDINATOR voor 0,6 FTE (21,6 uur/wk)

Present Bollenstreek gaat een nieuwe fase in!
Wegens het afscheid van onze coordinator zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste beroepskracht die het gezicht gaat worden van onze Stichting. De afgelopen twee jaar heeft onze projectcoördinator Rob Gremmee de functie van coordinator zo goed mogelijk ingevuld, maar ook daar komt nu een einde aan. Op deze Facebook pagina is de vacature te vinden. Spreekt de functie jou aan en wil je je schouders zetten onder onze stichting, stuur dan je sollicitatie naar onze voorzitter Roel de Jong, dejongroel@kpnmail.nl
Wil je eerst nadere informatie, je kunt hem ook bellen op 06-20012579

14 hours ago

Drie tuinprojecten afgerond

Voor de winter echt gaat toeslaan hebben we de afgelopen weken drie tuinprojecten uitgevoerd. Het bijzondere; elke dag dat we bezig waren was het prima tuinweer!! En dat met al die regen. Deze projecten zijn gedaan bij drie echt oudere alleenstaande bewoners in Sassenheim en Voorhout die vanwege allerlei lichamelijke ongemakken niet meer zelf in de tuin aan de slag kunnen gaan. Het eerste project is gedaan door vrijwilligers van het Wijkservicecentrum 'in de buurt' te Sassenheim, onderdeel van het Raamwerk, het tweede door José, Henrike en Rob en het derde door Ellie en Rob. Voor Henrike en Ellie was dit hun eerste project. Het gemeenschappelijke aan deze projecten was de grote dankbaarheid van de bewoners. Alle vrijwilligers bedankt!!

2 weeks ago

Comment on Facebook

Petje af, tuinprojecten in november!

View more comments

CU fractie Teylingen bakt pannenkoeken in SassemBourg

Afgelopen zaterdag heeft de fractie van de ChristenUnie Teylingen de bewoners van zorgcentrum Sassembourg getrakteerd op vers gebakken pannenkoeken.
De zes raadsleden en medewerkers zijn in drie groepjes van 2 aan de slag gegaan en hebben samen heel wat pannenkoeken gebakken. Deze zijn tijdens de lunch met smaak verorberd door de bewoners, verzorgenden en de 'bakkers'.
Mary Lardé van ActiVite vond het een zeer geslaagde actie. "Niet alleen het pannenkoeken bakken zelf, maar ook de contactmomenten met de kwetsbare en vaak oude bewoners zijn heel waardevol. Niet alle bewoners krijgen immers veel bezoek"
De ChristenUnie fractie had als wens om in het aktiejaar van de eenzaamheid een sociaal project te doen mede gericht op bestrijding van eenzaamheid. Present Bollenstreek heeft dit project met veel plezier voor hen georganiseerd.

4 weeks ago

Comment on Facebook

Dankjewel voor het organiseren. Het laat een blijvende indruk achter. Bij het binnenkomen een mevrouw gegroet waarvan verteld wordt dat ze haast niet praat of contact maakt. Dat was te merken. Na pannenkoeken bakken en gesprekjes aan tafel was het tijd om deze mevrouw naar haar kamer te brengen voor een middagdutje. Ineens pakt zij mijn hand en krijg ik een grote glimlach met ogen die zonder woorden praten. Het was meer dan even pannenkoeken bakken. Het is wat Present biedt: ontmoeten van de ander van hart tot hart.

View more comments

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"