Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Opruimproject 2.0

... Lee meerSee Less

6 days ago

Opruimproject 2.0

Deze man had door ernstige medische problemen al jaren geen energie meer om zijn huishouden aan te pakken. Pas kort geleden is hij in het vizier van de hulpverlening gekomen. Om een nieuwe start te kunnen maken is ons gevraagd om het overgrote deel van de inboedel inclusief vloerbedekking af te voeren in een container. Gelukkig kon (bijna) alles met beleid van tweehoog rechtstreeks in de container worden gegooid, anders was het niet te doen geweest...Nog niet alles is weg, de container was echt mudjevol. We hebben ook een nieuw bed voor mijnheer kunnen regelen en een nieuw fauteuil. Dank aan Cor, Peter en Jannita, Karin en Rob, Linda, Ben (bed) het Raamwerk en Tessa, stagiaire. Het was echt teamwork, Top!! Er is ook een begin gemaakt met schoonmaken. Wordt vervolgd....Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Alles bewust anoniem gehouden, huisnummers digitaal weggepoetst.

En deze meneer is er blij mee dat dit op Facebook komt te staan 🤔

Jeannette Kloet , jij zit hier toch ook te kijken . Er staat geen naam bij , ook geen adres . Deze foto kan overal in de bollenstreek gemaakt zijn en deze mijnheer zal er wel toestemming voor gegeven hebben . Denk je niet ?

Ja, het was weer heftig. Trieste situatie.

Jullie zijn toppers!

Jullie doen goed werk!!!

View more comments

Fase 1 Tuin-Opruimproject afgerond!!

Vandaag heeft een groepje vrijwilligers de eerste fase afgerond van een tuin-opruimproject. Door tragische omstandigheden is het de afgelopen jaren niet goed gegaan met de bewoner, maar nu gaat het weer de goede kant op. Ons was gevraagd om de tuin op te ruimen, die heeelemaal vol stond met van-alles-en-nog-wat, behalve planten... We waren met zijn vijven en met twee aanhangers. Dat was nodig ook. Er zijn vijf volle aanhangwagens naar de stort gebracht, een prima begin!! Binnenkort krijgt dit een vervolg. Jan, Jeroen, Karin, Henk en Rob, bedankt voor dit noeste maar dankbare werk. Margreet, bedankt voor het lenen van de aanhanger! De bewoner was er erg blij met het voorlopige resultaat en daar gaat het om.
Wil je misschien meedoen met fase 2? meld je aan bij ons!! Je moet wel van aanpakken weten...
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Comment on Facebook

stichting Present, heel erg mooi werk van jullie!

Geweldig hoor!!!

Fien van der Lansgewoon overal troep zoeken en niets opruimen.zullen wel ratten zijn daar? En dan td bedenken hoe het ervan binnen uit zou zien?😅😅😅

Hoe komt er zoveel rommel bij elkaar. Dat is toch jaren sparen.

Ria Varkevisser

View more comments

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"