Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vandaag het bed in elkaar gezet bij een alleenstaande kwetsbare man. Cor had ook nog een mooie fauteuil! Wel zo comfortabel! Ben en Cor, bedankt! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Comment on Facebook

Wat fijn , een heerlijk bed . Goed gedaan . Komt er ook nog wat op de vloer ??

View more comments

Mooi schilderproject in Hillegom uitgevoerd bij een kwetsbare al wat oudere dame. Ons is gevraagd om de keuken een fris kleurtje te geven nadat de woningbouw een nieuw keukenblok heeft geplaatst. Na wat stoeien met de mengkleur zijn de muren klaar. Jeroen en José bedankt! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Mooi schilderproject in Hillegom uitgevoerd bij een kwetsbare al wat oudere dame. Ons is gevraagd om de keuken een fris kleurtje te geven nadat de woningbouw een nieuw keukenblok heeft geplaatst. Na wat stoeien met de mengkleur zijn de muren klaar. Jeroen en José bedankt!Image attachment

Comment on Facebook

Is de muur paars geworden ??

Opruimproject 2.0

... Lee meerSee Less

1 week ago

Opruimproject 2.0

Deze man had door ernstige medische problemen al jaren geen energie meer om zijn huishouden aan te pakken. Pas kort geleden is hij in het vizier van de hulpverlening gekomen. Om een nieuwe start te kunnen maken is ons gevraagd om het overgrote deel van de inboedel inclusief vloerbedekking af te voeren in een container. Gelukkig kon (bijna) alles met beleid van tweehoog rechtstreeks in de container worden gegooid, anders was het niet te doen geweest...Nog niet alles is weg, de container was echt mudjevol. We hebben ook een nieuw bed voor mijnheer kunnen regelen en een nieuw fauteuil. Dank aan Cor, Peter en Jannita, Karin en Rob, Linda, Ben (bed) het Raamwerk en Tessa, stagiaire. Het was echt teamwork, Top!! Er is ook een begin gemaakt met schoonmaken. Wordt vervolgd....Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Alles bewust anoniem gehouden, huisnummers digitaal weggepoetst.

En deze meneer is er blij mee dat dit op Facebook komt te staan 🤔

Jeannette Kloet , jij zit hier toch ook te kijken . Er staat geen naam bij , ook geen adres . Deze foto kan overal in de bollenstreek gemaakt zijn en deze mijnheer zal er wel toestemming voor gegeven hebben . Denk je niet ?

Ja, het was weer heftig. Trieste situatie.

Jullie zijn toppers!

Jullie doen goed werk!!!

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"