Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Word Fannoot (donateur)

Het werk van Present groeit!

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Steun ons dan met een financiële bijdrage! Help Present helpen!

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Vandaag hebben de kanjers Mirjam, Marleen, Marloes en Karin een best heftig opruim- en schoonmaakproject afgerond in Lisse. Een alleenstaande mevrouw zat zo in de put dat de woonkamer en met name de keuken ernstig verwaarloosd was. In de keuken kon je niets meer beginnen, zo vervuild was het. In drie sessies is de Witte Tornado door de keuken en woonkamer gegaan. Het mooie was dat mevrouw echt heeft meegewerkt en weer moed heeft geput uit onze interventie! En nu bijhouden!! ... Lee meerSee Less

Comment on Facebook

Kanjers

Wat fijn! Wat zijn jullie goed bezig geweest!

+ View previous comments

Stichting Present Bollenstreek heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Bollenstreek

Was inderdaad een topavond!2 weken geleden was er een bijzonder samenkomst tussen de vrijwilligers van de Salemkerk en de statushouders in Lisse. Samen hebben zij deel genomen aan een kickboksworkshop van BodyBouw om daarna deel te nemen aan een volleybaltoernooi van Liusna. Mooie samenwerking tussen Stichting Present Bollenstreek, Stichting Vluchtelingenwerk Lisse, BodyBouw en Liusna! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Was inderdaad een topavond!

3 weeks ago

Samen met Vluchtelingenwerk organiseerde Present twee projecten voor een groep Syrische statushouders. Het tweede project vond plaats in verzorgingshuis Berkhout te Lisse. Na de koffie en de thee gingen zes vrouwen en vier kinderen (voorjaarsvakantie!) oer-Hollandse spelletjes doen met de bewoners. Er werd met veel enthousiasme gesjoeld en spelletjes mens-erger-je-niet en Rummikub gedaan. de bewoners en de statushouders hadden een gezellige ochtend met onverwachte ontmoetingen! Met dank aan de activiteitenbegeleidster van Marente-Berhout!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Een project met ontmoeting & verbinding op tal van terreinen. Mooi!

+ View previous comments

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"