Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Zomerpakketten 2022

In een periode waarin de meeste gezinnen plannen hebben om te genieten van de zomervakantie, willen wij kwetsbare families bemoedigen met een klein gebaar. Door een zomerpakket wordt de zomer net een stukje zonniger! Doet u mee?

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Hulp nodig!

Heb jij aanstaande donderdagmiddag of vrijdag overdag tijd? En zin om te helpen met hand en spandiensten voor het gereed maken van huisvesting voor vluchtelingen uit de Oekraïne in Noordwijk?

Stuur ons dan een berichtje! Via DM, info@presentbollenstreek of stuur een appje naar 06 20164907

2 weeks ago
Hulp nodig!

Comment on Facebook

Helaas kan ik niet. Andere dagen?

Ook vandaag zijn wij er bij in Hillegom! Nieuwsgierig naar wat wij allemaal doen? Kom vooral gezellig langs!Kom meer te weten over de organisaties bij jou in de buurt die nog ruimte hebben voor nieuwe vrijwilligers. Doe de talententest om er achter te komen wat jij leuk vindt. Natuurlijk is er koffie/thee en iets lekkers 🍲! Loop jij vandaag even binnen bij de vrijwilligersmarkt in Plein28?

@presentbollenstreek
@meedenkersnetwerk
@fietsmaatjeshillegomlisse
@ocbollenstroom
@degroeituin_hillegom
@humanitasrijnland
en De Kulturele Raad

#vrijwilligersproeverij #vrijwilligerswerk #hillegom #lisse #teylingen

1 month ago

Vandaag dus Lisse!Kom meer te weten over de organisaties bij jou in de buurt die nog ruimte hebben voor nieuwe vrijwilligers. Doe de talententest om er achter te komen wat jij leuk vindt. Natuurlijk is er koffie/thee en iets lekkers 🍰! Loop jij vandaag even binnen bij de vrijwilligersmarkt in de @bibliotheekbollenstreek in Lisse?

@presentbollenstreek
@meedenkersnetwerk
@fietsmaatjeshillegomlisse
@stichtingpuntenburg

De vrijwilligersproeverij organiseren wij samen met @welzijnteylingen
Dinsdag 12 april is er vrijwilligersmarkt in Plein28 in Hillegom. Donderdag 14 april is er vrijwilligersmarkt in de JoJo in Sassenheim.

#vrijwilligersproeverij #vrijwilligersmarkt #lisse #hillegom #teylingen

1 month ago
Vandaag dus Lisse!
Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"