Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden Als Groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden Als Individu

Zomerpakketten 2019

In de zomervakantie van 2018 hebben 44 kwetsbare gezinnen een zomer- pakket mogen ontvangen. Ook dit jaar krijgt u de kans om een presentje te geven om de zomer een stukje zonniger te maken!

Meld u aan!

Vacatures

Momenteel hebben wij diverse vrijwilligers vacatures. Klik op het plaatje hieronder voor meer informatie.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

Hoe leuk is dit: de prachtige indoor-speeltuin KidsZoo uit Noordwijkerhout sponsort onze Zomerpakkettenactie met maar liefst 50 vrijkaartjes!! Deze gaan we toevoegen aan de zomerpakketten voor families met kinderen tussen 1 en 10 jaar rondom Noordwijkerhout. KidsZoo, enorm bedankt!!
www.kidszoo.nl/nl

22 hours ago

KidsZoo sponsort Zomerpakkettenactie Present!!

https://www.kidszoo.nl/nlImage attachment

Aanmelden voor zomerpakketten niet meer mogelijk!

Onze zomerpakkettenactie is een groot succes!!
Een recordaantal gezinnen heeft zich opgegeven om een zomerpakket te maken voor een kwetsbaar gezin in de Bollenstreek. Wij hebben alle aanmeldingen van de 'gevers' kunnen matchen met de aanmeldingen van de ontvangende gezinnen. Bij een heleboel families in de Bollenstreek is men druk bezig om een leuk zomerpakket samen te stellen.
Het is nu ook voor de hulpverleners niet meer mogelijk om een gezin op te geven. Bij Present zijn we nog wel even bezig om alles in goede banen te leiden!

5 days ago

Aanmelden voor zomerpakketten niet meer mogelijk!

Onze zomerpakkettenactie is een groot succes!!
Een recordaantal gezinnen heeft zich opgegeven om een zomerpakket te maken voor een kwetsbaar gezin in de Bollenstreek. Wij hebben alle aanmeldingen van de gevers kunnen matchen met de aanmeldingen van de ontvangende gezinnen. Bij een heleboel families in de Bollenstreek is men druk bezig om een leuk zomerpakket samen te stellen.

Drie Tuinprojecten afgerond!

In mei en juni hebben verschillende vrijwilligers van Present drie tuinprojecten afgerond. In het eerste project hebben Karin en Rob de met zorg aangelegde tuin bij een alleenstaande mevrouw in Voorhout zomerklaar gemaakt. Door fysiek ongemak kon zij dit niet meer zelf. Dankbaar werk met schitterend weer! 😎🌿☘️🌾

Het tweede project was heel wat anders. In Noordwijkerhout zijn twee vrijwilligers de strijd aangegaan met een woeste wingerd die de hele tuin had overwoekerd. Een zware klus van 2 x 6 uur! De alleenstaande bewoonster die een lichamelijke beperking heeft was zeer gelukkig met eindresultaat! De tuin is weer bewoonbaar! 😃🌿🌿☘️☘️

Het derde project is vandaag in Lisse afgerond. Over het gehele oppervlak van de volledig betegelde voor-en achtertuin kwam tussen de voegen van de tegels Heermoes (paardestaart) naar boven. En niet zo'n beetje ook. Marloes, Arjan en Rob hebben hier korte metten mee gemaakt. 💪💪In een ochtend was de klus geklaard. Nu is het zaak om opkomend onkruid met keteltjes kokend water in de kiem te smoren! De tuin kan weer gebruikt worden! De alleenstaande bewoner was door een reumatische aandoening en ontbrekende financiële middelen niet meer in staat geweest om de tuin bij te houden.

Lijkt het je ook leuk om je af en toe in te zetten voor een kwetsbare streekgenoot?, bijvoorbeeld in een tuinproject? Meld je aan bij ons; rob@presentbollenstreek.nl

5 days ago

Comment on Facebook

Die hulp kan ik ook wel gebruiken, ik heb last van mijn rug en kan het dus niet zelf doen

View more comments

Load more

Sponsors

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"