Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

Thanks & Giving Away 2020

Wil je van december een bijzondere feestmaand maken samen met een familielid, vriend of collega? Doe dan mee met het project Thanks & Giving Away tussen 23 november en 31 december 2020!
Meld je nu aan als duo!
Meld hier een begunstigde aan
!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Het unieke spaarsysteem bij Peut Lagendijk in Moordrecht zorgt voor mooie donaties. Met iedere liter brandstof die je tankt, steun je Present Gouda met één cent. Doe jij mee?
Ambachtweg 40 in Moordrecht.

Meer informatie op https://stichtingpresent.nl/gouda/steun-ons/tankschenk/

Ambachtweg 40 in Moordrecht.

Meer informatie op stichtingpresent.nl/gouda/steun-ons/tankschenk/
... Lees meerLees minder

01/02/21
Heb jij er wel eens over nagedacht om voor je verjaardag donaties aan een goed doel te vragen? Geen extraatjes voor jezelf, die je vaak toch niet nodig hebt, maar een gulle daad voor bijvoorbeeld Present Gouda.

Facebook kan je hierbij helpen. Klik op je Facebook startpagina bij ‘Verkennen’ op Inzamelacties. Kies vervolgens voor ‘Zamel geld in voor een non-profitorganisatie’. Daar kun je Stichting Present (Gouda) opzoeken en je inzamelactie publiceren. Jouw vrienden en gasten op je verjaardag kunnen vervolgens gemakkelijk via de Facebook-link hun donatie schenken.

Heel veel succes en alvast bedankt!

Heel veel succes en alvast bedankt!
... Lees meerLees minder

30/01/21