Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

We zijn weer Present: in de tuin!

We mogen weer met kleine groepjes vrijwilligers buiten aan de slag. Meld je nu aan en help hulpbehoevenden mensen weer van hun tuin genieten!

Meld je nu aan als groep!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
TANK & SCHENK
Wat heb je liever? Spaarpunten waarmee je de zoveelste handdoek kan kopen of een goede daad verrichten? Geen moeilijke keuze toch?

Voor elke liter brandstof die je bij Peut Lagendijk in Moordrecht tankt, gaat er één cent naar een lokaal goed doel, bijvoorbeeld Stichting Present Gouda. Wij kunnen met de donaties projecten organiseren die kwetsbare mensen in Gouda helpen hun leven net weer wat beter op de rit te krijgen.

Tank jij ook voor Present Gouda?

Meer informatie op https://stichtingpresent.nl/gouda/steun-ons/tankschenk/

TANK & SCHENK

Tank jij ook voor Present Gouda?

Meer informatie op stichtingpresent.nl/gouda/steun-ons/tankschenk/

13/07/20

Vraag jij altijd hetzelfde voor je verjaardag? Accessoires? Kledingbonnen? Een boek? Heb je er wel eens over gedacht
 om donaties aan een goed doel bovenaan je verlanglijst te zetten? Is dat niet het mooiste cadeau dat je kunt krijgen? Een bijdrage aan een levensdoel of -overtuiging welke jij belangrijk vindt! Een ideale manier om jouw verjaardag met een hogere visie te vieren.

Facebook kan jou helpen bij je verjaardags-inzamelactie. Klik op je Facebook startpagina bij ‘Verkennen’ op Inzamelacties. Kies vervolgens voor ‘Zamel geld in voor een non-profitorganisatie’. Daar kun je bijvoorbeeld Stichting Present Gouda opzoeken en je inzamelactie publiceren. Jouw vrienden en gasten op je verjaardag kunnen vervolgens gemakkelijk via de Facebook-link hun donatie schenken.

Heel veel succes en alvast bedankt!

Heel veel succes en alvast bedankt!

10/07/20

Ook dit jaar is Visser & Visser Accountants-Belastingadviseurs Gouda weer van de partij om zich met het team vrijwillig in te zetten voor onze kwetsbare medemens. Dit keer voor vier gezinnen van het Leger des Heils Gouda. Deze gezinnen hebben het hier afgelopen maanden tijdens de lockdown extra zwaar gehad. Visser & Visser zet de gezinnen op deze regenachtige dag extra in het zonnetje en steekt ze met deze vrolijk gevulde zomertassen een hart onder de riem.

Dank voor jullie inzet medewerkers van Visser & Visser en we wensen ook jullie een fijne zomervakantie! #samensterk #mvo #mbo #vrijwilligerswerk #PresentImage attachment

08/07/20

Load more