Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Onze vrijwilligers krijgen veel voor elkaar voor de ander!
Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar een vrijwilliger die ons op het kantoor van Present Gouda wil helpen met administratieve werkzaamheden (4 uur per week). Denk daarbij aan het digitaal verwerken van gegevens in verschillende programmas en het uitvoeren van voorkomende werkzaamheden zoals bijvoorbeeld voorraadbeheer.
Ben jij handig met de computer en vind je het leuk om in een klein team vanuit kantoor je steentje bij te dragen aan de missie van Stichting Present Gouda? Lees dan de vacature hieronder of op onze website (https://stichtingpresent.nl/gouda/nieuws/vacature-administratief-secretarieel-medewerker/) en reageer!

Delen van deze oproep wordt gewaardeerd!

Onze vrijwilligers krijgen veel voor elkaar voor de ander!
Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar een vrijwilliger die ons op het kantoor van Present Gouda wil helpen met administratieve werkzaamheden (4 uur per week). Denk daarbij aan het digitaal verwerken van gegevens in verschillende programma's en het uitvoeren van voorkomende werkzaamheden zoals bijvoorbeeld voorraadbeheer.
Ben jij handig met de computer en vind je het leuk om in een klein team vanuit kantoor je steentje bij te dragen aan de missie van Stichting Present Gouda? Lees dan de vacature hieronder of op onze website (stichtingpresent.nl/gouda/nieuws/vacature-administratief-secretarieel-medewerker/) en reageer!

Delen van deze oproep wordt gewaardeerd!

18/01/22
Flexvrijwilligers Thomas, Ella en Christian hebben samen met de vader van de hulpontvanger hard gewerkt om de nieuwe woning netjes te schilderen. Hun inzet werd beloond met een heerlijk stukje gebak. Inmiddels is de woning helemaal af en kunnen ze naar Gouda verhuizen.
#gouda #omziennaarelkaarImage attachment

#gouda #omziennaarelkaar

14/01/22
Tijdens de kerstvakantie hebben flexvrijwilligers Eddy en Wim deze mooie laminaatvloer gelegd, zodat de betrokkene kan verhuizen naar de nieuwe woning!

#gouda #zinvolvrijwilligerswerk

#gouda #zinvolvrijwilligerswerk

06/01/22

Reacties op Facebook