Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

GOUDA Helpt 29 juni & 5 oktober

Heel GOUDA Helpt op 29 juni en
5 oktober (bedrijven), doe je mee?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Stichting Present Gouda heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Gouda

Stichting Present Gouda en Rabobank Hollandse IJssel tekenden deze week een nieuw convenant waarmee onze samenwerking verlengen. Hiermee kunnen wij als stichting weer minimaal een jaar rekenen op steun van de bank bij de aanpak van sociale en praktische hulpvragen in Gouda. #trots #maatschappelijkverantwoordenondernemen #doejesamen #maatschappelijkbetrokkenondernemen #beweging #verschilmaken
stichtingpresent.nl/gouda/nieuws/present-gouda-en-rabobank-hollandse-ijssel-verlengen-samenwerking/Vol trots hebben wij deze week een partnerschapovereenkomst getekend met Stichting Present Gouda. Stichting Present slaat een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Als makelaar in vrijwilligerswerk bieden zij de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich in de eigen woonplaats in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Rabobank Hollandse IJssel ondersteunt dit van harte.
... Lees meerLees minder

12/07/19