Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Gouda het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

De eerste aanmeldingen voor Thanx and Giving Away komen binnen. Groepjes vrijwilligers en hulpverleners vanuit maatschappelijke organisaties die mensen aanmelden die wel wat lichtpuntjes kunnen gebruiken. Een groepje kan ook 2 personen zijn! Zet je samen in als vriendinnen, familieleden, kerkleden, clubleden, collega's. Kijk op de website. Www.presentgouda.nl. Geef vanuit je eigen dankbaarheid. ... Lees meerLees minder

20/10/17

De eerste aanmeldingen voor Thanx and Giving Away komen binnen. Groepjes vrijwilligers en hulpverleners vanuit maatschappelijke organisaties die mensen aanmelden die wel wat lichtpuntjes kunnen gebruiken. Een groepje kan ook 2 personen zijn! Zet je samen in als vriendinnen, familieleden, kerkleden, clubleden, collegas. Kijk op de website. Www.presentgouda.nl. Geef vanuit je eigen dankbaarheid.

En of we zichtbaar zijn in Gouda🤣
Maar ook onzichtbaar gebeuren er veel mooie dingen die impact hebben. Wil jij weten wat? Kijk bij nieuws op onze website www.presentgouda.nl.
Ook jij kan je (on)zichtbaar maken! Probeer het eens via Present Gouda.
... Lees meerLees minder

18/10/17

En of we zichtbaar zijn in Gouda🤣
Ook jij kan je (on)zichtbaar maken! Probeer het eens via Present Gouda.