Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

Stichting Present Gouda heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Gouda

Nog zo'n project waarbij kinderen blij werden gemaakt met hun 'nieuwe' kamer.
Er werd geschilderd in hun kamertjes. En dat verschil heeft impact voor de leefbaarheid en het gevoel van 'thuis' zijn voor deze familie.

14/12/18

Nog zon project waarbij kinderen blij werden gemaakt met hun nieuwe kamer.
Er werd geschilderd in hun kamertjes. En dat verschil heeft impact voor de leefbaarheid en het gevoel van thuis zijn voor deze familie.Image attachment

Volgende week stemmen op Present want.....yeahhh !!!....PRESENT GOUDA is GENOMINEERD voor de Meer dan handen Vrijwilligersprijs in de categorie Lokale vrijwilligersprojecten. Gemeenten kunnen lokale vrijwilligersorganisaties, -initiatieven en -projecten uit hun gemeente voordragen die in hun ogen het verschil maken voor de gemeente. Gouda heeft Stichting Present als één van drie lokale initiatieven aangemeld bij Movisie. Dat betekent waardering en erkenning voor de werkwijze en meerwaarde van onze stichting. Trots!
Met deze vrijwilligersprijzen zet het ministerie van VWS inspirerende voorbeelden in het zonnetje én spreekt ze haar waardering uit voor de vrijwilligers die zoveel mogelijk maken.
Vanaf 15 december kan er gestemd worden. Hoe? We komen snel terug om jullie te informeren. Want uw/jouw stem is natuurlijk zeer welkom! :))

13/12/18

Stichting Present Gouda heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Gouda

"Het was een geslaagde, hartverwarmende avond!
De ouderen genoten zichtbaar en zongen volop mee.
We hadden 10 liederen, een quiz, kaarsvlammetjes (led) en lekkers meegenomen".
Dit was de reactie van een groep van de GKV nav hun ontmoeting gisteravond met de zanggroep van centrum Savelberg. Ze trokken een avond samen op, namen hun eigen pianist mee en zongen vooral samen het hoogste (Kerst)lied. Elk jaar zijn ze wel 2 keer present deze kringleden; dank beste mensen!

12/12/18