Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present Gouda

GOUDA Helpt 29 juni & 5 oktober

Heel GOUDA Helpt op 29 juni en
5 oktober (bedrijven), doe je mee?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vandaag op bezoek bij groep 8 van de Julianaschool! Samen nagedacht over vrijwilligerswerk, hun talenten, hun mogelijkheden om er voor anderen te kunnen zijn. En wat denk je? Genoeg talenten in huis, in de klas! Ze gaan de ouderen van Savelberg verwennen met een muzikaal optreden waarbij alle liedjes van de afscheidsmusical voorbij komen. Wat zal dat een gezellige boel worden. We kijken er naar uit. Maar natuurlijk vooral de ouderen die een heel vrolijke ochtend tegemoet gaan👍🤗🤗🎉🎤🎶 ... Lees meerLees minder

26/06/19

Op afdeling de Kajuit van de Hanepraij scheen het zonnetje binnen en buiten. Eerst de komst van 6 gezellige en vrolijke vrijwilligers en dan ook nog heerlijk in de zomerzon genieten van een wandeling! Klein gebaar; groot verschil. Iedereen genoot van de ontmoeting en gezelligheid😊👍 ... Lees meerLees minder