Jubileumjaar; 15 jaar Present Gouda

15 februari 2024

Ja! Dit jaar vieren we het 15-jarig jubileum van Present Gouda. Reden om feest te vieren!

Tijdens dit jubileumjaar gaan we regelmatig iets laten zien van de impact die we maken in het leven van hulpontvangers, maar ook van vrijwilligers. Er zijn voor elkaar, de ander zien en belangeloos voor en met een ander aan de slag: zo zijn we al 15 jaar Present!

We zijn heel blij met de fijne samenwerking met veel hulpverleners en maatschappelijke organisaties in Gouda. We zijn ontzettend dankbaar dat veel mensen via ons vrijwilligerswerk willen doen en ons ook financieel steunen. Ook zijn we blij met veel bedrijven die maatschappelijk betrokken zijn via Present Gouda.

Maar we zijn vooral ook dankbaar dat we met Present Gouda een verschil kunnen maken voor veel stadsgenoten!

We zijn blij met het jubileumlogo dat Edward van de Water van Van de Water Pre-Press voor ons heeft ontworpen!

Wil je dit jubileumjaar met ons meevieren? Door middel van een gift help je ons om mensen te kunnen blijven helpen. Doneren kan via:

Wil je als bedrijf ook aan de slag via Present? Laat het ons weten en we vertellen je de mogelijkheden.