Acties

Doe je mee aan onze zomerpakkettenactie?

De zomer is een heerlijke tijd met vakanties, leuke uitjes naar de dierentuin of het pretpark, ijsjes eten met z’n allen, van de glijbaan in het zwembad en ga zo maar door. Maar wat doe je als gezin als er geen geld is om dit soort leuke dingen te ondernemen? De zomer kan heel lang duren als je zes weken lang thuis zit met je kinderen.

Stichting Present Hilversum organiseert daarom voor de derde keer in samenwerking met Versa Welzijn de zomerpakkettenactie om de zomer voor een aantal van deze gezinnen een beetje zonniger te maken. De pakketten worden samengesteld door vrijwilligers en komen terecht bij gezinnen die cliënt zijn van maatschappelijke organisaties.

Hoe doe je mee?

Voor vrijwilligers: een zomerpakket samenstellen

Vind jij het leuk een zomerpakket samen te stellen voor een gezin waar iets extra’s erg welkom is? Of om dit samen met je gezin, wijkkring, vrienden etc. te doen? Klik dan hier voor meer info en om je aan te melden.

Voor hulpverleners: een gezin aanmelden.

Ben je hulpverlener en wil je graag een gezin aanmelden dat blij gemaakt kan worden met een zomerpakket? Lees dan hier verder.

Heb je een (andere) vraag over stichting Present? Ga naar ons contactformulier