Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Houten het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present en steun ons financieel.

Steun ons als Vriend van Present

'Goed-gesprekpot'

Stichting Present Houten heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Houten

Update over Omgekeerde adventskalender 2018!

Hartelijke groet,Marijke van Tiggelen, Buurtgezinnen.nl in Houten &
Marjon Letter, Stichting Present Houten
Omgekeerde adventskalender 2018.
Ook dit jaar willen we graag aandacht voor mensen die het minder makkelijk hebben in de periode voor kerst. Dit jaar in samenwerking met Buurtgezinnen Houten!
Als je nu elke dag van Advent iets in een doos stopt : wat lekker voor bij een kerstige maaltijd, of leuk om mee te spelen, of gewoon gezellig.
Dan is die doos rijk gevuld met hartelijke dingen om weg te geven aan een gezin die dit heel goed kan gebruiken.
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Update over Omgekeerde adventskalender 2018!

Hartelijke groet,Marijke van Tiggelen, Buurtgezinnen.nl in Houten &
Marjon Letter, Stichting Present Houten
Omgekeerde adventskalender 2018.
Hoe doe je mee? Geef jezelf, jouw gezin, groep collega’s, team sporters op en print een afstreepkalender zoals onderin het plaatje uit. Hang die plaat boven de lege doos en stop daar elke dag een Presentje in.Image attachment

Comment on Facebook

Update over Omgekeerde adventskalender 2018! We hebben nu al zoveel aanmeldingen dat we maar liefst 32 gezinnen blij kunnen maken, voor deze actie is dat genoeg! Alle aanmelders tot nu toe! Fijn dat je aan de slag gaat!

Nog eens: de afstreepkalender

Heel tof initiatief ! Ik ben ook benieuwd naar een lijstje waar behoefte aan is.

Ik vind het een goed plan. Ik neem aan dat jullie adressen hebben om mensen blij te maken?

Wat een mooi idee! Hebben jullie ook een lijstje met artikelen waarvan je weet dat ze graag ontvangen worden? Er staat dat je je op kan geven maar zie effe niet waar 😊....

Wanneer je aan cadeautjes denkt.wat zou dat kunnen zijn?

Wij van de krachtfabriek doen ook graag mee

Wij doen weer mee

Denk aan bv. gezellige kaarsen, een kleurboek (met pakje potloden of stiften), een kleine speelgoedauto, een gezelschapsspelletje. Voor de ouders een kerstchocolaatje, leuk leesblad / puzzelboekje, iets wat jij ook leuk vindt om te doen in 2 weken vakantie (als je de tijd hebt om wat te 'rusten').

+ View previous comments

Stichting Present Houten heeft het bericht van Omroep Houten gedeeld.
Stichting Present Houten

SintMaartenfeest was gróóts! Bij De Loericker Stee met de Protestantse gemeente Houten en de Rooms Katholieke Parochie en Stichting Timon! Toffe, fijne samenwerking!

Omroep Houten
Honderden kinderen liepen zondagmiddag in een lampionnenoptocht van basisschool de Vlinder naar verzorgingshuis de Loericker Stee. Vlak bij Castellum werd het oude verhaal van Sint Maarten nagespeeld, die een arme bedelaar een deel van zijn mantel gaf. Daarna ging de stoet naar het verzorgingshuis. Hier werden liedjes gezongen, een verhaal verteld en kregen bewoners een lichtje van de kinderen.
... Lee meerSee Less

1 month ago