Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Houten het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present en steun ons financieel.

Doneer nu!

Trainee Maatschappelijke Diensttijd

Ben je jong en wil je zinvolle werkervaring opdoen? Kijk naar de mogelijkheden om als trainee MDT aan de slag te gaan bij Present. Zie de vacature voor meer info.

• Van de grond af opbouwen

12-02-2020

Fantastisch natuurlijk, dat je als Oekraïense asiel krijgt in Houten. En[...]
  • Draai