Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Houten het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present en steun ons financieel.

Doneer nu!

Hulp tijdens corona

• JCI en Present

04-03-2020

Wat fijn dat de leden van JCI Kromme Rijn de handen uit de mouwen wilden[...]
  • Van de grond af opbouwen

12-02-2020

Fantastisch natuurlijk, dat je als Oekraïense asiel krijgt in Houten. En[...]
  • Draai

28-01-2020

Zaterdag (25 januari) heeft een bijbelclub van NGK De Lichtboog, een[...]
  • Magisch kerstdiner voor...

14-12-2019

Wat een gezellige avond was het, donderdag 12 december. Ongeveer dertig[...]
MEER projecten >>

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Om mensen samen te brengen die hulp bieden en hulp vragen tijdens de coronacrisis is er per 1 april ook een lokaal initiatief naast het landelijke initiatief #nietalleen ontstaan. Present Houten is een onderdeel van dit netwerk met de naam ‘Houten voor Houten’. Lees meer erover in het bericht van het Houtens Nieuws (www.houtensnieuws.nl/lokaal/corona/333079/houten-voor-houten-n-centraal-nummer-voor-coronahulp-69...) en hoor hoe o.a. onze betrokken burgemeester een ieder aanmoedigt er gebruik van te maken (www.youtube.com/watch?v=qASAVg6C5Tg&feature=youtu.be).
Het meldpunt is bereikbaar via www.houtenvoorhouten.nl en telefoonnummer 030-7001515, dagelijks van 9.00 tot 21.00 uur.
Laten we nog meer omkijken naar elkaar zodat niemand deze crisis alleen door hoeft te gaan.
... Lee meerSee Less

3 days ago

Om mensen samen te brengen die hulp bieden en hulp vragen tijdens de coronacrisis is er per 1 april ook een lokaal initiatief naast het landelijke initiatief #nietalleen ontstaan. Present Houten is een onderdeel van dit netwerk met de naam ‘Houten voor Houten’. Lees meer erover in het bericht van het Houtens Nieuws (https://www.houtensnieuws.nl/lokaal/corona/333079/houten-voor-houten-n-centraal-nummer-voor-coronahulp-694899) en hoor hoe o.a. onze betrokken burgemeester een ieder aanmoedigt er gebruik van te maken (https://www.youtube.com/watch?v=qASAVg6C5Tg&feature=youtu.be).

Wat een geweldig lichtpuntje is deze prijs die we door de vele stemmen op ons initiatief hebben mogen ontvangen. Dit sterkt ons in onze plannen jongeren te betrekken bij ons vrijwilligerswerk voor ouderen. ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Comment on Facebook

Zo hé!!! Wat supergaaf.