Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Houten het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present en steun ons financieel.

Doneer nu!

'Goed-gesprekpot'

Te laat opgegeven voor een klus voor #NLdoet of heb je de smaak te pakken? Bij Stichting Present Houten kun je het hele jaar door een of meerdere keren een ander helpen, op het moment dat het jou uitkomt en op de manier die bij jou past. Dat kan individueel én in een groep. Meer info: www.presenthouten.nl/meedoen-als. ... Lee meerSee Less

1 week ago

Te laat opgegeven voor een klus voor #NLdoet of heb je de smaak te pakken? Bij Stichting Present Houten kun je het hele jaar door een of meerdere keren een ander helpen, op het moment dat het jou uitkomt en op de manier die bij jou past. Dat kan individueel én in een groep. Meer info: https://www.presenthouten.nl/meedoen-als.