Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Houten het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present en steun ons financieel.

Doneer nu!

'Goed-gesprekpot'

MEER projecten >>

MEER NIEUWS >>

WERKWEEK INGEZET VOOR ANDEREN
Max en Mart uit vwo 4 van College de Heemlanden kozen voor een alternatieve maatschappelijke werkweek en zetten zich vorige week elke schooldag in voor Present Houten. Ze verwijderden een buxushaag bij een mevrouw in een rolstoel, hielpen een mevrouw met schoonmaken, wandelden met rolstoelgebruikers van het Haltna Huis, lieten een hond uit en kookten zes porties Hollandse pot voor zieke mensen.
Een zeer succesvolle week. Bedankt, Max en Mart.
... Lee meerSee Less

7 days ago

WERKWEEK INGEZET VOOR ANDEREN
Een zeer succesvolle week. Bedankt, Max en Mart.

Comment on Facebook

Wat straald daar een liefde voor de medemens van uit Trots mogen wij zijn op Max en Mart.

Marijke dat doet onze buurjongen goed!

toppers! Iets doen voor een ander, heel waardevol

+ View previous comments

TALIGE STAGE
De afgelopen periode heeft Present Houten Kira en Annemijn, twee vwo-leerlingen van College de Heemlanden, geholpen bij de invulling van hun maatschappelijke stage. De meiden hielpen mensen met een taalachterstand bij de VoorleesExpress van de Bibliotheek Lek & IJssel en liepen een dag mee met de juf van groep 8 van OBS De Plantage. Hier leidden ze het kringgesprek en deden ze taalspelletjes.
... Lee meerSee Less

7 days ago

TALIGE STAGE

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"