Verhalen

Flexpool-toppers!

Ga er maar aanstaan, aan het einde van je zwangerschap een nieuwe woning toegewezen krijgen. Er moet worden geschilderd, verhuisd, enfin je kunt je er een voorstelling bij maken. Om dat te doen zonder netwerk is gewoon niet te doen. Gelukkig heeft Present via de flexpool meerdere vrijwilligers gevonden die bereid waren deze mevrouw te helpen. Ook haar vader kwam helpen. Op verschillende momenten is er gesjouwd en gesausd. Fijn om een ander te kunnen ondersteunen wanneer het echt nodig is. We wensen mevrouw heel veel succes in haar nieuwe woning en met de nieuwste aanwinst van het gezin!

En bedankt flexpool-toppers! Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk.

Lijkt jou het nou ook leuk om iemand te helpen die je hulp echt goed kan gebruiken? Neem dan contact met ons op via info@presenthouten.nl. Ook leuk om in groepssamenstelling te doen, met je gezin, buurtbewoners, sportteams of collega’s. Er zijn verschillende manieren om vrijwilligerswerk via ons te doen. Neem contact op voor meer informatie!