Word Vriend

Steun Present Woerden met een maandelijks bijdrage of eenmalige gift. Hiermee wordt je Vriend van Present en investeer je in de samenleving. Dat betekent winst voor mensen. Jouw aandeel heeft een groot sociaal rendement! Lees meer.

Word MVO Partner

MVO Partnerschap biedt je een manier van grote betekenis te zijn in de plaats waar je gevestigd bent. Steun Present Woerden Lees meer

Eenmalige gift (zonder Vriend te worden)

Ook kun je ervoor kiezen om eenmalig zelf een mooi bedrag over te maken. Dit kan op rekening NL45RABO0133651568 (ten name van Stichting Present Woerden). Alvast bedankt!

Sparen bij BP

Nog altijd kan er bij de bemande pomp van BP aan de Europabaan te Woerden gespaard worden voor een goed doel. Dus tank bij BP en schenk 1 cent per liter aan Stichting Present Woerden! (betaling met een tankpas is uitgesloten)

Nalatenschap

Je kunt ons ook laten opnemen in jouw testament. Daardoor help je ons verder om nog meer vrijwilligers in te zetten bij mensen die deze hulp echt goed kunnen gebruiken. Goede doelen die door de overheid zijn erkend (ANBI), zoals onze stichting, betalen geen successierechten. Je bent er dus zeker van dat de gehele geldsom die je nalaat daadwerkelijk bij Present Woerden terecht komt!