Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Nunspeet het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

• Vrouwenochtend

22-05-2017

Samenbindend bezig zijn en tegelijkertijd zich inzetten voor de ander, dat[...]
  • Gevlucht naar Gelderland

16-05-2017

Deze keer was er een bijzondere aanleiding om een project te organiseren.[...]
  • Samen sterk

16-05-2017

Een woonkamer schilderen is best veel werk. Familieleden namen op 10 mei[...]
  • Tuinwerk

09-05-2017

In een grote tuin gaan vier jongelui van de Jeugdvereniging van de CGK[...]
MEER Projecten>>

MEER NIEUWS >>

Een kleine impressie van de zeer geslaagde vrouwenochtend van afgelopen zaterdag 13 mei.
Een grote groep vrouwen is aan de slag gegaan in één van de workshops of deden vrijwilligerswerk via Stichting Present bij zorgboerderij de Paradijsvogel.

Meer foto’s staan op de ledenpagina op de website www.cgknunspeet-ichthus.nl/intern-nieuws/vrouwenochtend-gezellig-nuttig-creatief-en-culinair
... Lee meerSee Less

5 days ago

Deze keer was er een bijzondere aanleiding om een project te organiseren. Omroep Gelderland wil binnenkort een TV-serie vertonen over de integratie van statushouders in de provincie Gelderland. Omdat er via Present Nunspeet soms een project plaatsvindt met statushouders, werd gevraagd of zo'n project gefilmd mocht worden.

Op 11 mei ging een groep van zeven statushouders en drie flexers met de participatiecoach van de gemeente Nunspeet aan het werk op Klein Rhijnvis. Het was prachtig weer. De mannen hebben de vijver leeg geschept en weer gevuld en er een brug over getimmerd. Ook hebben ze een stoep aangelegd. Ondertussen werden alle statushouders en ook Katrien, de coördinator van Present Nunspeet, geïnterviewd.

Als afsluiting werd er gezamenlijk wat gedronken met wat lekkers erbij: echte Hollandse ontbijtkoek. Eén van de mannen had tijdens het interview aangegeven dat hij zo van zingen hield. De interviewer vroeg hem een lied te zingen, wat hij met veel verve deed.

Het is de bedoeling dat deze filmopname ongeveer in juni of juli wordt vertoond op Omroep Gelderland. De serie heeft als titel 'Gevlucht naar Gelderland'. De precieze datum is nog niet bekend.
Het was een hele mooie ochtend.
... Lee meerSee Less

1 week ago

Deze keer was er een bijzondere aanleiding om een project te organiseren. Omroep Gelderland wil binnenkort een TV-serie vertonen over de integratie van statushouders in de provincie Gelderland. Omdat er via Present Nunspeet soms een project plaatsvindt met statushouders, werd gevraagd of zon project gefilmd mocht worden.

Het is de bedoeling dat deze filmopname ongeveer in juni of juli wordt vertoond op Omroep Gelderland. De serie heeft als titel Gevlucht naar Gelderland. De precieze datum is nog niet bekend.
Het was een hele mooie ochtend.

Onze sponsors

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"