Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend!‏

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Woerden het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present Woerden.

Lees meer!

Word Vriend!

"Present maakt het vrijwilligerswerk van de toekomst!"

MEER PROJECTEN >>

MEER NIEUWS>>

Wist je dat je je ook individueel aan kunt melden als vrijwilliger bij Present? Ben je handig, praktisch ingesteld en op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding? Help je anderen graag een stapje verder? Dan is de functie FLEXWERKER misschien wel iets voor jou!

Onze flexwerkersgroep is samengesteld uit mensen die zich in eerste instantie allemaal individueel bij Present Woerden hebben gemeld als vrijwilliger. Op basis van hun beschikbaarheid zetten zij zich regelmatig, in wisselende samenstelling als groep, in om met elkaar vrijwilligersprojecten uit te voeren.

Het gaat daarbij voornamelijk om de uitvoering van praktische projecten. Denk aan saus/schilderwerk, tuinwerkzaamheden, laminaat leggen, bestrating, opruimen en schoonmaken.

Spreekt deze vorm van projectmatig en flexibel vrijwilligerswerk je aan? Neem vrijblijvend contact met ons op!
... Lee meerSee Less

1 week ago

Present Woerden wordt mede mogelijk gemaakt door

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"