Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

De Mix&Match Present Den Haag maaltijd van Haagse statushouders & gewortelde inwoners bij EMMA Experts in Media en Maatschappij was in één woord: gezellig!
🧡🎁💜

Lekker met elkaar gegeten, nieuwe mensen ontmoet en samen nagedacht over het vervolg van Mix & Match. Onze #Present collega's Monique, Corry Herald en Nadine van der Sar staan te popelen om hieraan bij te dragen🌳

🙌De vrijwilligersgroep Mix & Match: statushouders 🤝en 🤝stadsgenoten Gemeente Den Haag die samen een kwetsbare inwoner helpen🛠️👩🏼‍🔧🔩👨‍🍳⚒️👩🏾‍🌾, samen de Nederlandse taal oefenen en samen hun mooie stad achter de duinen leren ontdekken. #ontmoeten #verbinden #DenHaag #helpendoejezo #vluchteling #inclusie #participatie

💐Dank ook aan Gloria van Maatschappelijk Betrokken EMMA Experts in Media en Maatschappij voor jullie ruimhartige gastvrijheid.
... Lee meerSee Less

16 hours ago

🧡🎁💜

Lekker met elkaar gegeten, nieuwe mensen ontmoet en samen nagedacht over het vervolg van Mix & Match. Onze #Present collegas Monique, Corry Herald en Nadine van der Sar staan te popelen om hieraan bij te dragen🌳