Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

Zie hier een inspirerend voorbeeld van #vrijwilligerswerk & Maatschappelijk Betrokken #Ondernemen CSN Groep.

Robert Sielemann is naast zijn betaalde baan ook vrijwilliger bij Stichting Present Den Haag, zowel ICT beheerder als vrijwilliger Flex Groep. Zo gaat Robert al jaren op pad voor praktische klussen bij andere inwoners van Gemeente Den Haag die weinig geld, netwerk of goede gezondheid hebben.

CSN Groep bedacht een Kerstcadeau-challenge waar Robert zonder moeite aan mee kon doen: maak een gele-hes-foto van jezelf waarbij je een ander vrijwillig helpt! Robert was op 12 januari met de Flex Groep aan het schilderen bij een moeder die bijna uitgerekend is (zie foto).
De babykamer en keuken zijn nu klaar! Dit project viel zo in de smaak bij de werkgever van Robert dat Present een extra donatie van de CSN Groep krijgt. Van harte dank! #helpendoejezo #ontmoeten #verbinden #MVO #bedrijven
... Lee meerSee Less

3 days ago

Na een Present gastles gingen 120 eerstejaarsstudenten Huidtherapie De Haagse Hogeschool in november-februari aan de slag als #vrijwilliger bij instellingen voor ouderen of voor mensen met een beperking. Mooie activiteiten van #ontmoeting & #verbinding: handmassages, voetmassages, nagels lakken, opmaken voor het kerstdiner, spelletjesmiddag, samen koekjes bakken of een wandeling naar het winkelcentrum.

Wil je met je klas/opleiding ook #present zijn? Laat het ons weten stichtingpresent.nl/denhaag/als-groep/
... Lee meerSee Less

1 week ago

Wil je met je klas/opleiding ook #present zijn? Laat het ons weten https://stichtingpresent.nl/denhaag/als-groep/