Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Hulpvraag aanmelden:

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Aanmelden hulpvraag

Internationals

MEER NIEUWS >>

Het bedrijf Experian en Present zijn een project-samenwerking aangegaan. Dit betekent dat Stichting Present Den Haag een aantal vrijwilligersprojecten organiseert voor medewerkers van Experian #Nederland: de juiste match; het projectbezoek vooraf; zorgen dat alle gereedschap tijdig bij de woning is; achteraf alles ophalen; evalueren met hulpverlener, hulpontvanger en vrijwilligers; terugkoppeling. Vandaag was het laatste project.

Op deze projectdag hebben de Experian #vrijwilligers een hele werkdag ingezet: verlichting aangesloten, kinderbedden in elkaar gezet en versleten behang eraf gestoomd. Moe maar voldaan zien de vrijwilligers uit naar de laatste fase: samen behangen.

Ook namens de hulpontvanger: hartelijk dank!
#MaatschappelijkBetrokkenOndernemen #ontmoeting #verbinding #CommunityService
... Lee meerSee Less

1 week ago

Ook namens de hulpontvanger: hartelijk dank!
#MaatschappelijkBetrokkenOndernemen #ontmoeting #verbinding #CommunityService
Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"