Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Hulpvraag aanmelden:

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Aanmelden hulpvraag

Internationals

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Den Haag heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Den Haag

Een groep van 16 medewerkers van UWV Den Haag ging vanmiddag wandelen met PG ouderen van Wzh Sammersbrug. Bewoners konden heerlijk naar buiten & genieten van veel aandacht. De wandeling werd afgesloten met gezellige gesprekjes en wat lekkers toe.
#MVO #vrijwilligerswerk #Present #verbinden #DenHaag
... Lee meerSee Less

3 days ago

#MVO #vrijwilligerswerk #Present #verbinden #DenHaagImage attachmentImage attachment