Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Hulpvraag aanmelden:

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Aanmelden hulpvraag

Internationals

MEER NIEUWS >>

Op kantoor gaan wij van 23 juli tot 13 augustus met ☀️zomervakantie.

We begonnen de vakantie met een gezellige zomerborrel voor alle vaste vrijwilligers, het bestuur en onze kantoormedewerkers. Op zo'n borrel leer je elkaar gelijk beter kennen. Zo bleek dat Tiane, één van de leden van Flex Groep, beeldhouwer is. Geniet alvast van haar werk via de website beleefmijnbeelden.nl. Want binnenkort richt Tiane een expositie in op ons kantoor; wat een cadeau!🎁
#ontmoeten #verbinden #bruggenslaan #kunst
En wie weet willen ook onze partners (verpleeghuizen, woongroepen, enz) een kunstwerk van Tiane tentoonstellen?
... Lee meerSee Less

4 days ago

Op kantoor gaan wij van 23 juli tot 13 augustus met ☀️zomervakantie.

We begonnen de vakantie met een gezellige zomerborrel voor alle vaste vrijwilligers, het bestuur en onze kantoormedewerkers. Op zon borrel leer je elkaar gelijk beter kennen. Zo bleek dat Tiane, één van de leden van Flex Groep, beeldhouwer is. Geniet alvast van haar werk via de website beleefmijnbeelden.nl. Want binnenkort richt Tiane een expositie in op ons kantoor; wat een cadeau!🎁
#ontmoeten #verbinden #bruggenslaan #kunst

Comment on Facebook

Fijne vakantie allemaal 😘

De heerlijke geur van pannenkoeken komt je van alle kanten tegemoet. Want alle 5 de woongroepen van HWW zorg De Stromenhof worden vanavond extra verwend door het personeel. Dit dankzij extra hulp van een #vrijwilligersgroep van 17 dames. Zij wensten een betekenisvol #vrijgezellenfeest voor hun vriendin Elske die een ster is in #verbinden. De #ontmoeting met de PG bewoners verliep dan ook heel goed.
Dank Elske & friends
... Lee meerSee Less

1 week ago

Dank Elske & friends