Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Den Haag heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Den Haag

De 2e editie van de Present actie 'licht in donkere dagen' #LiDD komt eraan en nu al een mooi voorbeeld ervan.
Het bedrijf BIG Horeca schenkt een tehuis voor kinderen die (tijdelijk) geen thuis hebben een schaatsfestijn bij Ice Paradise. #MaatschappelijkBetrokkenOndernemen

Want ook ondernemers zijn brengers van licht in donkere dagen; verlichten van armoede, sociaal isolement of eenzaamheid.

BIG Horeca #dank #helpendoejezo

(foto van website Ice Paradise)
... Lee meerSee Less

4 days ago

De 2e editie van de Present actie licht in donkere dagen #LiDD komt eraan en nu al een mooi voorbeeld ervan.

BIG Horeca #dank #helpendoejezo

(foto van website Ice Paradise)Image attachment

Onze collega Nadine schreef iets wat het delen waard is.

De Week van de Dialoog ……. Samen in gesprek zijn.

Mensen vanuit allerlei verschillende situaties komen samen door middel van de Present #MixandMatch projecten. Voortdurend in dialoog, door met ze allen activiteiten te ondernemen. Samen eten, spelletjes doen of juist voor een ander een muurtje schilderen. Op een actieve manier de Nederlandse taal oefenen en elkaar proberen te begrijpen. Van elkaar leren door te luisteren naar de verhalen en dromen van de ander.
Doe je mee met Present Mix & Match?
#NLinDialoog #WeekvandeDialoog #ontmoeting #verbinding
... Lee meerSee Less

6 days ago

Onze collega Nadine schreef iets wat het delen waard is.

De Week van de Dialoog ……. Samen in gesprek zijn.

Doe je mee met Present Mix & Match?
#NLinDialoog #WeekvandeDialoog #ontmoeting #verbinding
Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"