Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Hulpvraag aanmelden:

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Aanmelden hulpvraag

Internationals

MEER NIEUWS >>

Nog één weekje en dan zijn wij weer present op kantoor.

Ondertussen denken we vaak aan de gezinnen die een #zomertas mochten ontvangen. We hopen dat zij van een onvergetelijke #zomervakantie mogen genieten. Spelen met stoepkrijt en waterballonnen, koel poolen bij Hague 5 of i.c.m. met de Ooievaarspas Den Haag met elkaar naar Familiepark Drievliet of een gezellige film.
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Nog één weekje en dan zijn wij weer present op kantoor.

Present wil een beweging op gang brengen waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om naar een ander om te zien. Met ieder vrijwilligersproject dat wordt opgepakt komt die droom dichterbij. In deze quote van Prinses Mabel van Oranje herkennen we Present🧡🎁💜
Wil jij met Present de handen uit de mouwen steken? Meld je met een groep familie, vrienden, collega’s aan bij ons.
Delen van dit bericht op jouw eigen TL? Graag:)
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Delen van dit bericht op jouw eigen TL? Graag:)