Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

OPROEP!
Doe je mee aan een 'Licht in donkere dagen' #LiDD marathon van 15 februari tot 3 maart 2019?

Ben jij iemand die houdt van #breien of haken?
Met je brei-kunst bied jij letterlijk warmte aan een thuisloze!

Op 8 maart organiseert de Kessler Stichting een Verwendag voor 100 dak-/thuisloze vrouwen.
Brei 1 of meerdere sjaals en breng als #vrijwilliger letterlijk warmte in deze wintermaand.

Samen met @WoolForWarmthChallenge wil Stichting Present Den Haag een bijdrage leveren aan deze Verwendag voor 100 vrouwen. Wij willen gezamenlijk 100 sjaals aanbieden aan de gasten van de KesslerStichting. Iedere vrouw haar eigen nieuwe unieke sjaal.

Hoe gaat het in z'n werk?
Wool For Warmth levert jou graag nieuwe wolresten aan. Thuis of gezellig met elkaar bij Present brei jij daarvan 1 of meerdere sjaals. Wool for Warmth haalt de sjaals thuis bij jou op. Present ondersteunt Wool For Warmth met het zoeken naar (eenmalige) vrijwilligers en met het aanbieden van de sjaals waar die het hardst nodig zijn.

Doe jij mee? Van harte dank!
Meld je aan bij Present collega Olivia Trutescu via
070-3696540 of internationals@presentdenhaag.nl
... Lee meerSee Less

22 hours ago

OPROEP!
Doe je mee aan een Licht in donkere dagen #LiDD marathon van 15 februari tot 3 maart 2019?

Ben jij iemand die houdt van #breien of haken?
Met je brei-kunst bied jij letterlijk warmte aan een thuisloze!

Hoe gaat het in zn werk?

Doe jij mee? Van harte dank!
Meld je aan bij Present collega Olivia Trutescu via
070-3696540 of internationals@presentdenhaag.nl

Comment on Facebook

Gerrie de Grijs-Sierink, ik kan het nog steeds niet 😒

Marianne Prins weet jij nog gegadigden?

Is er ook hulp voor breikneuzen? Ooit kon ik het, maar een beetje opstart hulp en tips zou welkom zijn. Ik wil wel graag iets moois maken :)

Annemarie van den Brink ineens krijg ik zin in een spoedcursus van jou :-)

+ View previous comments

Stichting Present Den Haag heeft zijn/haar bericht gedeeld.
Stichting Present Den Haag

Kijktip: NOS item met Djela van Sleutelen Met Jongeren (SMJ); één van de partners van Stichting Present Den Haag.
Dennis & Djela ondersteunen jongeren professioneel, van harte & met een no-nonsense benadering op weg naar een diploma.
Medewerkers #Participatie Gemeente Den Haag waren al eerder via Present gematcht aan SMJ. #ontmoeting #verbinding i.c.m. een uurtje poolen met medewerking van Hague 5.
#SociaalOndernemen
nos.nl/op3/artikel/2271335-in-deze-garage-sleutelen-jongeren-aan-auto-s-en-zichzelf.htmlWat een geweldig levenswerk is het leer-werkbedrijf Sleutelen Met Jongeren Smj van Dennis & Djela! Een #vrijwilligersgroep was #present om de jongeren van SMJ een gezellig begin van de Kerstvakantie te schenken. Na een introductie over SMJ en een kennismakingsspel, sloten ze de dag af met een pool-challenge bij Hague 5. SMJ won glansrijk!:) Dank Hague5 voor ook jullie bijdrage hieraan. #helpendoejezo 'Licht in donkere dagen' #LiDD
... Lee meerSee Less

6 days ago