Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

Licht in donkere dagen #LiDD krijgt steeds meer en meer invulling. Ook een grote groep jongeren van het HML Haags Montessori Lyceum was #present. Zij hebben letterlijk licht gebracht door in ene keer alle kerstversiering aan te brengen bij Middin Hofje van Boheemen. De groep ging als een speer, vertelde Present groepenbegeleider Stéphanie. #helpendoejezo

Bij Stichting Present Den Haag #vrijwilligers draait het om de #ontmoeting met de ander die je niet vaak tegenkomt. Dus genoot de groep na afloop verder van het contact met de bewoners tijdens de vrijdagmiddag happy hour. #verbinding Dank aan de heer Klop, docenten en leerlingen van de drie locaties van het HML. #MaatschappelijkeStage
... Lee meerSee Less

17 hours ago

Daar was groep 7a van Octant kindcentrum Regenboog weer!! Bij de buren van Veenhage Woonzorgcentrum!

Dit keer gingen we helpen met kerststukjes maken. Prachtig om ouderen te zien genieten als 10-jarigen hen komen helpen(met wat dan ook). Maar ook om jongeren enthousiast te zien worden en bijvoorbeeld aanbieden om een taart te bakken en langs te brengen!

En natuurlijk werden er alweer wilde plannen gesmeed voor vervolgacties!

#present #helpendoejezo
... Lee meerSee Less

3 days ago

En natuurlijk werden er alweer wilde plannen gesmeed voor vervolgacties!

#present #helpendoejezo

Comment on Facebook

Top! De Octant De Regenboog is #present!

❤️

wat een prachtig initiatief 🎄🔔❣️

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"