Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

Hartelijk dank vrijwilligers #present op 15 en 16 maart voor Oranje Fonds NLdoet in Gemeente Den Haag 💜🎁🧡

Diverse vrijwilligers hebben zich via Stichting Present Den Haag hiervoor ingezet, zoals: Rotaract Scheveningen; CDA Den Haag; Internationals@Present; Giving Back Nederland Den Haag; Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Vestia i.s.m. Leger des Heils Den Haag met Present- #SociaalTuinieren

#ontmoeting #verbinding #helpendoejezo
... Lee meerSee Less

3 days ago

#ontmoeting #verbinding #helpendoejezoImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

En met vrijwilligers bedoelen wij natuurlijk ook onze Present #groepenbegeleiders. 💜🎁🧡 Hartelijk dank: Charlotte, Corry, Eva, Herman, Rick, Olivia

Al vroeg op pad voor de eerste #NLDoet projecten!

Present zet zich weer in voor de medemens deze dagen met een topdrukte dankzij 9 groepen die zich hebben aangemeld!

#dankbaar #present #denhaag #helpendoejezo
... Lee meerSee Less

5 days ago

Al vroeg op pad voor de eerste #NLDoet projecten!

#dankbaar #present #denhaag #helpendoejezo

Comment on Facebook

En zoals het hoort. Goed voor je vrijwilligers zorgen.

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"