Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je aan als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Meld je aan als vrijwilliger

Hulpvraag aanmelden

Meld een hulpvraag aan van jouw cliënt(en). Als professioneel hulpverlener of maatschappelijk werker kun je een hulpvraag indienen voor de inzet van een groep vrijwilligers in het zorg- of hulpverleningstraject.

Meld uw hulpvraag aan

Internationals

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Den Haag voelt zich nostalgisch bij Grote Kerk Den Haag.
Stichting Present Den Haag

Onze decembermaand kon na dit fantastische begin niet meer stuk. Jullie hebben toen wat kunnen zien naar aanleiding van foto's en tekst op deze pagina, maar wij denken dat deze beelden meer zeggen dan woorden ooit kunnen...

Nogmaals dank aan al onze partners van die avond! Brasserie Up Albert Heijn Torenstraat Den Haag Domino's Pizza Den Haag Redeemer International Church - The Hague The International School of The Hague - ISH Official Octant Nederhof & Partners Koolhaas Natuurlijk ING Nederland Sintvoorieder1 EMMA Experts in Media en Maatschappij Gemeente Den Haag #LeviLassen #Bianca&co ;-)

#Present #DenHaag #Helpendoejezo
... Lee meerSee Less

3 days ago

Comment on Facebook

Stichting Sleutelen met Jongeren Djela (en Dennis:) staan er mooi op.

Prachtige beelden en wat een gaaf initiatief!

We are busy knitting hats and scarves for this event 😜🥰. If you knit or crochet, please contact Olivia Truţescu or join Sara’s knit/crochet club

Het was inderdaad een mooie avond. Wij zijn vereerd dat wij te gast waren en kijken zeker uit naar een volgende keer. Namens Echtnederlands, nogmaals dank!

Pauline Swart Nadine van der Sar Hé toppers, nog steeds voor mij de grappigste selfie van 2018 :-)

Sintvoorieder1 wij zien de blije kindergezichten nog steeds voor ons. Van harte dank.

+ View previous comments

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"