Present zoekt Medewerker Logistiek (vrijwilligersfunctie)

15 april 2019

Medewerker Logistiek ….. solliciteer vandaag nog!

Het aantal projecten op jaarbasis groeit. Daarom zijn wij op zoek naar collega-vrijwilligers voor de logistieke uitvoering van de circa 300 vrijwilligersprojecten op jaarbasis. Spreekt de Vacature Medewerker Logistiek jou aan? Solliciteer vandaag nog!

Als Logistiek Medewerker rijd jij met de Present klusbus door Den Haag en omgeving. Wekelijks ben je 1 of 2 keer op pad. Je bezorgt met de bus gereedschap voor de praktische klussen die Present vrijwilligersgroepen uitvoeren. Ook ben jij degene die na afloop van het project alle gereedschap weer ophaalt. Je zorgt voor het netjes indelen van de klusbus en aanvullen van het materiaal.

Jij bent present door heel Den Haag en omgeving. Door jouw inzet hebben de vrijwilligersgroepen op tijd het gereedschap om de klus te klaren. En jij wordt bij het weer ophalen van de spullen blij van het verschil dat Present maakt. Spreekt deze vacature jou aan?

Bel voor meer informatie over de vacature Medewerker Logistiek met de algemeen manager Eva Mabayoje op 06-81 61 43 57 of stuur een e-mail naar eva@presentdenhaag.nl