Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Leeuwarden het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

NLdoet…net als Present!

Als je als vrijwilliger voor een dag(deel) aan de slag wilt, kun je op 11 en 12 maart 2022 meedoen aan NLdoet. Nederland komt dan in actie! Welk project bij jou past, zoek je uit op www.nldoet.nl. Op deze website komen vraag en aanbod samen.

Wil je graag iets voor een ander betekenen, maar komen deze data jou minder goed uit? Bezoek ons dan op stichtingpresent.nl/Leeuwarden/ en meld je aan! Dat kan als individu of als groep. Net als NLdoet brengen wij vraag en aanbod samen. Je geeft zélf aan wat je graag wilt doen, wij zorgen dan voor de juiste match.
Heb je al eens via Stichting Present Leeuwarden gewerkt als vrijwilliger of hulpverlener, of ben je donateur? Zonder jouw betrokkenheid hadden we onze aanvragen de afgelopen tijd niet kunnen realiseren. Daarvoor willen we je hartelijk danken. Deze inzet is onmisbaar voor ons én voor Leeuwarden!

2 months ago
NLdoet…net als Present!

Wil je graag iets voor een ander betekenen, maar komen deze data jou minder goed uit? Bezoek ons dan op https://stichtingpresent.nl/Leeuwarden/ en meld je aan! Dat kan als individu of als groep. Net als NLdoet brengen wij vraag en aanbod samen. Je geeft zélf aan wat je graag wilt doen, wij zorgen dan voor de juiste match.

We willen iedereen bedanken die PRESENT was voor een ander afgelopen jaar! We kijken terug op een bijzonder jaar, waarin de pandemie (grote) invloed had op een ieders leven. Tevens een jaar waarin vele waardevolle ontmoetingen en geslaagde (hulp)projecten plaatsvonden! Want we zijn er, voor elkaar.
Namens iedereen van Stichting Present Leeuwarden wensen we je fijne feestdagen.

Tot en met 10 januari is ons kantoor gesloten en genieten we van een moment rust. Daarna zijn we weer PRESENT (wellicht iets minder bereikbaar i.v.m. de covid-maatregelen).

5 months ago
Namens iedereen van Stichting Present Leeuwarden wensen we je fijne feestdagen.

Stichting Present Leeuwarden. voelt zich erkentelijk.
Stichting Present Leeuwarden.

Vandaag is het de 'Dag van de Vrijwilliger' en daarom willen wij al onze vrijwilligers van het afgelopen jaar, of je nu wekelijks of eenmalig aan de slag bent geweest....enorm bedanken!!!
Jullie zijn PRESENT, voor een ander! 👍

5 months ago
Vandaag is het de Dag van de Vrijwilliger en daarom willen wij al onze vrijwilligers van het afgelopen jaar, of je nu wekelijks of eenmalig aan de slag bent geweest....enorm bedanken!!!
Jullie zijn PRESENT, voor een ander! 👍
Stichting Present Leeuwarden. voelt zich fantastisch.
Stichting Present Leeuwarden.

Dank u Sinterklaasje!! Afgelopen weekend konden 103 gezinnen toch Sinterklaas vieren mét cadeautjes! We hopen dat jullie allemaal genoten hebben. Bij deze willen we iedereen enorm bedanken die hier aan mee hebben gewerkt. En Sinterklaas....tot volgend jaar! ... Lee meerSee Less

5 months ago
Dank u Sinterklaasje!! Afgelopen weekend konden 103 gezinnen toch Sinterklaas vieren mét cadeautjes! We hopen dat jullie allemaal genoten hebben. Bij deze willen we iedereen enorm bedanken die hier aan mee hebben gewerkt. En Sinterklaas....tot volgend jaar!Image attachment

Comment on Facebook

Ik heb ook weer zoveel plezier gehad aan het samenstellen van het pakket. Hopelijk volgend jaar weer!

Super!! Tot volgende jaar!!

Tot volgend jaar..

View more comments

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"