Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

7 december: Nationale Vrijwilligersdag. Dat willen wij als Present Zoetermeer niet zomaar voorbij laten gaan. Onze vrijwilligers zijn het hart van onze organisatie en delen hun hart met anderen. Dus daarom:

Lieve vrijwilligers, hartelijk bedankt voor jullie inzet!
... Lee meerSee Less

1 week ago

Lieve vrijwilligers, hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Present is afgelopen weekend samen met 4 Pieten actief geweest om 51 kinderen uit 25 gezinnen blij te maken met een cadeautje. Wat is het toch mooi om te zien als kinderen staan te springen van plezier als ze iets krijgen. Wil jij zo iets ook een keer meemaken en een keer iets voor een ander doen, meld je dan aan via de website van Present Zoetermeer. ... Lee meerSee Less

1 week ago

Comment on Facebook

Was erg leuk om te doen 😃