Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

Afgelopen weekend hebben we met 39 tieners en 11 begeleiders 4 sociale projecten gedaan. Zo hebben we spelletjes gespeeld met dementerende ouderen, een beautymiddag gehad met dementerende ouderen, geholpen bij de sponsorloop van een groep mensen met een verstandelijke beperking en ook nog met een groep mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking naar de kinderboerderij geweest. Heb je ook zin om andere mensen een gezellige middag te bezorgen en dat zelf ook te hebben, meld je dan aan bij Present Zoetermeer. We kijken dan samen met jullie wat jullie willen gaan doen en maken er een mooi project van. ... Lee meerSee Less

1 week ago

Afgelopen weekend hebben we met 39 tieners en 11 begeleiders 4 sociale projecten gedaan. Zo hebben we spelletjes gespeeld met dementerende ouderen, een beautymiddag gehad met dementerende ouderen, geholpen bij de sponsorloop van een groep mensen met een verstandelijke beperking en ook nog met een groep mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking naar de kinderboerderij geweest. Heb je ook zin om andere mensen een gezellige middag te bezorgen en dat zelf ook te hebben,  meld je dan aan bij Present Zoetermeer. We kijken dan samen met jullie wat jullie willen gaan doen en maken er een mooi project van.
Present Zoetermeer heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Zoetermeer

Op 7 maart zijn we begonnen met een behangklus maar hebben het toen niet af kunnen krijgen. Gisteren zijn we er mee verder gegaan en het is nu bijna af. De groep heeft veel plezier gehad vooral toen een van de klussers met zijn schoen in de emmer met lijm stapte. De bewoner van het huis is heel blij dat het nu bijna klaar is en het huis er weer piekfijn uitziet. Wil jij nu ook iemand blij maken door te helpen meld je dan aan bij Present Zoetermeer: www.stichtingpresent.nl/zoetermeer/. We zien uit naar je aanmelding. ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Op 7 maart zijn we begonnen met een behangklus maar hebben het toen niet af kunnen krijgen. Gisteren zijn we er mee verder gegaan en het is nu bijna af. De groep heeft veel plezier gehad vooral toen een van de klussers met zijn schoen in de emmer met lijm stapte. De bewoner van het huis is heel blij dat het nu bijna klaar is en het huis er weer piekfijn uitziet. Wil jij nu ook iemand blij maken door te helpen meld je dan aan bij Present Zoetermeer: www.stichtingpresent.nl/zoetermeer/. We zien uit naar je aanmelding.Image attachment