Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

Afgelopen week weer een aantal mooie projecten kunnen uitvoeren. Met het MboRijnland 2 schilder projecten, met De Pelgrim wezen wandelen met ouderen en met een samengestelde groep dakpannen uit een tuin gehaald. Wil je nu ook een keer de handen uit de mouwen steken neem dan contact met ons op: info@presentzoetermeer.nl. ... Lee meerSee Less

1 day ago

Vandaag weer iemand blij kunnen maken met het ophangen van een kapstok. Een uurtje werk maar veel plezier met het resultaat. Wil jij nu ook een keer 1 uurtje iets voor een ander doen. Meld je dan bij onze coördinator Gerda Griffioen 06-24975092 of per mail gerda@presentzoetermeer.nl ... Lee meerSee Less

1 week ago