Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

De shirts voor het voetbalteam van dominees zijn gewassen. Nu nog voldoende mensen die ze op 20 maart om 12.30 uur willen aantrekken tijdens een benefiet voetbalwedstrijd. We spelen tegen kinderen van de Clausschool Zoetermeer. De opbrengst is voor Present. Mee doen (ook als je geen dominee bent) kan. Laat ons dat even weten door een mail te sturen aan presentzoetermeer@gmail.com ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

De shirts voor het voetbalteam van dominees zijn gewassen. Nu nog voldoende mensen die ze op 20 maart om 12.30 uur willen aantrekken tijdens een benefiet voetbalwedstrijd. We spelen tegen kinderen van de Clausschool Zoetermeer. De opbrengst is voor Present.  Mee doen (ook als je geen dominee bent) kan. Laat ons dat even weten door een mail te sturen aan presentzoetermeer@gmail.com

Comment on Facebook

Jullie zijn allemaal uitgenodigd om mee te doen!

Wie doet er mee?

+ View previous comments

De beste vacature éver in 1,5 minuut!

Ga jij bij ons aan de slag?Bouwen aan je CV, gratis cursussen en investeren in de samenleving dat maakt dit de beste Vacature Ever. Ben je tussen 15 en 30 en zoek je iets voor je tusse...
... Lee meerSee Less

2 weeks ago