Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Afgelopen weken 82 kinderen blij gemaakt met een zomertas. In de zomertas leuke spulletjes om de vakantietijd mee te vullen en wat bonnen voor leuke activteiten. Dank aan de sponsors Bakker Ammerlaan; Museum De Voorde, Boerderij 't Geertje; Speeltuin Westerpret; Jongerius Bakker; Zuliani's Gelato; Game Museum; Iloz ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Afgelopen weken 82 kinderen blij gemaakt met een zomertas. In de zomertas leuke spulletjes om de vakantietijd mee te vullen en wat bonnen voor leuke activteiten. Dank aan de sponsors Bakker Ammerlaan; Museum De Voorde, Boerderij t Geertje; Speeltuin Westerpret; Jongerius Bakker; Zulianis Gelato; Game Museum; Iloz

Comment on Facebook

Graag aan bijgedragen! Fijne zomervakantie allemaal

Samen met de 98 tassen uit de Pelgrimskerk, Oase en Regenboog een mooie bijdrage aan de zomervakantie van in totaal 180 Zoetermeerse kinderen.

Wat een mooie actie.

View more comments

Afgelopen weekend heeft GroenLinks Zoetermeer in samenwerking met Present twee tuinen een flinke beurt gegeven. Zoals een van de hulpontvangers zei: het geeft meer licht. ... Lee meerSee Less

4 weeks ago