Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Afgelopen week was het dan eindelijk zo ver: de kerstactiviteiten van Magisch Zoetermeer konden worden ingehaald!
Op maandag en woensdag hebben vele ouderen een gezellige en heerlijke lunch gehad waarbij ze in contact werden gebracht met andere ouderen die veel alleen zijn. Een gezellig uitje waar men na alle lockdowns wel aan toe was.
Op dinsdag kon men een theatervoorstelling bekijken in het CKC. Ook hier veel gelach en vrolijkheid!
Present Zoetermeer heeft voor Magisch Zoetermeer onder andere de coördinatie van de vrijwilligers verzorgd. Mensen die slecht ter been zijn werden door vrijwilligers met de auto opgehaald en weer thuis gebracht. Tijdens de lunch zorgden vrijwilligers voor het opdienen van het eten en maakten ook een gezellig praatje met de gasten.
De ouderen hebben ontzettend genoten van deze uitjes. We hebben vele positieve reacties mogen ontvangen.
Onze dank gaat uit naar de vele vrijwilligers die hier aan hebben bijgedragen!

#ééntegeneenzaamheid #wezijnervoorelkaar #presentvoorelkaar #zoetermeer #zoetermeervoorelkaar #magischzoetermeer
... Lee meerSee Less

4 days ago
Onze dank gaat uit naar de vele vrijwilligers die hier aan hebben bijgedragen!

Comment on Facebook

Het was erg fijn om jullie te leren kennen en hopelijk tot gauw!

View more comments

Load more