Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Present voor uw bedrijf

MEER blogs >>

Stichting Present Amsterdam heeft 10 nieuwe foto's toegevoegd.

Tijdens de jaarlijkse zomerstop van Bouwspeelplaats het Landje (Rembrandtpark) wordt allesbehalve stilgezeten! Naast allerlei werkzaamheden die plaatsvinden rondom de paardenstallen hebben ook zo'n 25 enthousiaste vrijwilligers van IBFD de handen uit de mouwen gestoken en met elkaar hutten afgebroken, hekwerk geschilderd, speeltoestellen ingegraven en een nieuw kippenhok in elkaar gezet. Alles om weer fris aan het nieuwe seizoen te beginnen. Wat een werk verzet!
... Lees meerSee Less

Firma Meijers

5 days ago

Tijdens de jaarlijkse zomerstop van Bouwspeelplaats het Landje (Rembrandtpark) wordt allesbehalve stilgezeten! Naast allerlei werkzaamheden die plaatsvinden rondom de paardenstallen hebben ook zon 25 enthousiaste vrijwilligers van IBFD de handen uit de mouwen gestoken en met elkaar hutten afgebroken, hekwerk geschilderd, speeltoestellen ingegraven en een nieuw kippenhok in elkaar gezet. Alles om weer fris aan het nieuwe seizoen te beginnen. Wat een werk verzet!

Stichting Present Amsterdam heeft 10 nieuwe foto's toegevoegd.

Medewerkers van Wortell hebben op woensdag 14 september in de brandende zon enorm hard gewerkt in tuintjes van bewoners uit de Dichtersbuurt die hun tuin niet zelf (meer) kunnen bijhouden. Als blijk van waardering voor al het werk van Rob Spithorst voor buurthuis De Dichter heeft Wortell twee laptops gedoneerd die in het buurthuis gebruikt kunnen worden. Ontzettend bedankt voor deze geslaagde dag!
... Lees meerSee Less

Firma Meijers

5 days ago

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"