Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Kerstpakkettenactie

christmas-gift

MEER blogs >>

We zouden nog even terugkomen op hoe de Kerstpakkettenactie was verlopen. Nou het was een groot succes! Er zijn via Present Amsterdam, Burennetwerk en Serve the City om precies te zijn 534 pakketten overhandigd:-) Zo zijn er weer vele mensen gelukkig gemaakt met wat extra's tijdens de Kerstdagen. Mooi voorbeeld via Burennetwerk: Goede buur Anne werd zelf ook in de watten gelegd nadat zij een pakket had langs gebracht bij een oudere mevrouw in de buurt. In dit geval geldt: een klein gebaar, zorgt voor groot geluk! ... Lees meerSee Less

1 week ago

We zouden nog even terugkomen op hoe de Kerstpakkettenactie was verlopen. Nou het was een groot succes! Er zijn via Present Amsterdam, Burennetwerk en Serve the City om precies te zijn 534 pakketten overhandigd:-) Zo zijn er weer vele mensen gelukkig gemaakt met wat extras tijdens de Kerstdagen. Mooi voorbeeld via Burennetwerk: Goede buur Anne werd zelf ook in de watten gelegd nadat zij een pakket had langs gebracht bij een oudere mevrouw in de buurt. In dit geval geldt: een klein gebaar, zorgt voor groot geluk!

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"