Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Amsterdam het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor uw bedrijf

Donderdag 9 oktober gingen 130 medewerkers van TNS-NIPO bij verschillende projecten aan de slag: 2 buurten werden opgeknapt, bij kinderboerderij Sloterpark werden er diverse klussen gedaan, 19 medewerkers gingen met ouderen van woonzorgcentrum Ottho Heldringstraat en De Keijzer een rondvaart maken en bij de Poort werden de bewoners op een Italiaanse middag getrakteerd met heel veel lekker ijs. Was echt top! (3 photos) ... Lee meerSee Less

2 weeks ago