Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

• Sociaal tuinieren...

Al meer dan 5 jaar In 2016 bestond het Sociaal Tuinieren project al weer[...]
  • Presentdagen 2017

Bron van inspiratie De Presentdagen zijn een jaarlijkse bron van[...]
  • Van 'hulp bieden' naar...

Brug vormen Zoals jullie allemaal weten vormt Stichting Present al meer[...]
  • Personele wijzigingen

20-01-2017

Aanspreekpunten coördinatie Reguliere groepen in Amsterdam Vanaf half[...]
MEER blogs >>

Wat je met liefde doet, gaat altijd goed! <3 ... Lees meerSee Less

7 hours ago

Wat je met liefde doet, gaat altijd goed!
Stichting Present Amsterdam heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Amsterdam

Redevco, een organisatie die bedrijfsruimte voor de retail aanbiedt in heel Europa, wilde graag zich inzetten voor ouderen. Samen met bewoners van De Kastanjehof, een woonzorgcentrum van Cordaan in de Amsterdamse Oosterparkbuurt, hebben ze de Intratuin bezocht en een high tea gehouden.

Voor een aantal mensen was het een verrassend weerzien. Redevco had 2 jaar geleden ook een mooie activiteit met De Kasanjehof door met de bewoners te gaan shoppen bij de C&A.

Het is een hele geslaagde middag geweest! De bewoners hebben het er de afgelopen week nog meerdere keren over gehad. Hoe gezellig het was, hoe lekker de hapjes waren en vooral de verrassing dat ze zomaar iets uit mochten zoeken in de Intratuin, bijv. een plantje. Ze voelden zich heerlijk verwend!Firma Meijers
... Lees meerSee Less

18 hours ago

Het is een hele geslaagde middag geweest! De bewoners hebben het er de afgelopen week nog meerdere keren over gehad. Hoe gezellig het was, hoe lekker de hapjes waren en vooral de verrassing dat ze zomaar iets uit mochten zoeken in de Intratuin, bijv.  een plantje. Ze voelden zich heerlijk verwend!

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"