Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Stichting Present Amsterdam heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Amsterdam

Meet & Sport
Stadsboerderij Osdorp

Martin ten Brinke van de Stadsboerderij Osdorp was opnieuw enthousiast om deze ontmoeting
mogelijk te maken.
Het werd een mooie wisselwerking tussen de mensen van de Christelijke gereformeerde kerk van Ichthus en de jonge Eritreese vluchtelingen die Mekonnen Ykeallo wegwijs maakt in Nederland.

Er werd samen gevoetbald en aansluitend hebben de dames van de Christelijke gereformeerde kerk van Ichthus lekker gekookt. Het werd met z'n allen een gezellige lunch.

www.stichting-ykeallo.nlFirma Meijers
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Meet & Sport
Stadsboerderij Osdorp

mogelijk te maken.

Er werd samen gevoetbald en aansluitend hebben de dames van de Christelijke gereformeerde kerk van Ichthus lekker gekookt. Het werd met zn allen een gezellige lunch.

www.stichting-ykeallo.nl

Comment on Facebook

Mekonnen Ykeallo Hinde Chergui

Stichting Present Amsterdam heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Amsterdam

Mix, Match en Work 9 februari 2017
“Stadsboerderij Osdorp”

De boerderij is in grote mate afhankelijk van de inzet van vrijwilligers. Veel wordt gedaan door vrijwilligers uit de buurt, maar zij zijn heel blij met jullie hulp om de klussen op te pakken waar de andere vrijwilligers niet aan toe komen. Te denken valt hierbij aan: Verven van de schuur, meehelpen met de lunch klaarmaken, pad aanleggen, en werken in de moestuin/groentetuin.
Op 9 februari hebben we met een paar vrijwilligers en vluchtelingen het volledige houtwerk van de kantine van de boerderij gescheurd. Het was een fijne samenwerking waar we nader kennismaken met de vluchtelingen. Nadien hebben we met z'n allen gekookt en geluncht, heel gezellig!!

www.stadsboerderijosdorp.nlFirma Meijers
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Mix, Match en Work 9 februari 2017
“Stadsboerderij Osdorp”

Op 9 februari hebben we met een paar vrijwilligers en vluchtelingen het volledige houtwerk van de kantine van de boerderij gescheurd. Het was een fijne samenwerking waar we nader kennismaken met de vluchtelingen. Nadien hebben we met zn allen gekookt en geluncht, heel gezellig!!

www.stadsboerderijosdorp.nl

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"