Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Present voor uw bedrijf

MEER blogs >>

Enthousiaste medewerkers van Timberland aan het werk in Floradorp om de buurt op te fleuren met nieuwe plantjes voor in de bloembakken op straat als onderdeel van plantjesdag, in samenwerking met Ymere. ... Lees meerSee Less

1 week ago

Stichting Present Amsterdam, Angela Ponce and 17 others like this

Timberland AmstelveenHet was een geweldige dag. Tot volgende keer!

1 week ago   ·  3
Avatar

Jéroen BlokkerKlasse!

1 week ago
Avatar

Comment on Facebook

Stichting Present Amsterdam heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.

Gisteren heeft de groep van ING Bank Afdeling Zakelijke Kredieten in Amsterdam gekookt voor het Ronald McDonald Huis. Samen hebben ze hard gewerkt om een mooie maaltijd voor te bereiden voor alle ouders en familieleden die in het huis verblijven. Resultaat: een volle tafel met Mexicaanse gerechten en veel blije gezichten!
... Lees meerSee Less

1 month ago

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"