Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Present voor uw bedrijf

MEER blogs >>

Stichting Present Amsterdam heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.

Gisteren heeft de groep van ING Bank Afdeling Zakelijke Kredieten in Amsterdam gekookt voor het Ronald McDonald Huis. Samen hebben ze hard gewerkt om een mooie maaltijd voor te bereiden voor alle ouders en familieleden die in het huis verblijven. Resultaat: een volle tafel met Mexicaanse gerechten en veel blije gezichten!
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Medewerkers van Present aan de slag voor project 'Koken in een andere keuken'. Een hele middag en een flink aantal blikken bonen later werden circa 45 dak- en thuislozen getrakteerd op Chili Con Carne Á La Present, wat met een hoop bedankjes en waardering in ontvangst werd genomen. Zelf vonden wij het misschien iets te pittig, maar gelukkig zagen wij iedereen genieten. Als toetje stond er een fruitige, romige vanille dessert klaar om de laatste gaatjes te vullen.
Wil jij nou ook graag koken voor een ander? Neem dan een kijkje op de website!
kokenineenanderekeuken.nl/
Dit alles in samenwerking met het stoelenproject aan de Marnixstraat 248. Dit is een organisatie die zich inzet voor dag en nachtopvang voor dak- en tuislozen. Ook hier kun jij weer je steentje bijdragen! Via www.stoelenproject.nl/
... Lees meerSee Less

3 weeks ago

Medewerkers van Present aan de slag voor project Koken in een andere keuken. Een hele middag en een flink aantal blikken bonen later werden circa 45 dak- en thuislozen getrakteerd op Chili Con Carne Á La Present, wat met een hoop bedankjes en waardering in ontvangst werd genomen. Zelf vonden wij het misschien iets te pittig, maar gelukkig zagen wij iedereen genieten. Als toetje stond er een fruitige, romige vanille dessert klaar om de laatste gaatjes te vullen.
Wil jij nou ook graag koken voor een ander? Neem dan een kijkje op de website!
Dit alles in samenwerking met het stoelenproject aan de Marnixstraat 248. Dit is een organisatie die zich inzet voor dag en nachtopvang voor dak- en tuislozen. Ook hier kun jij weer je steentje bijdragen! Via http://www.stoelenproject.nl/

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"