Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het werk van Present Amsterdam blijft groeien! Helpt u ons om in 2016 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Wordt donateur!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

• Sociaal tuinieren...

Al meer dan 5 jaar In 2016 bestond het Sociaal Tuinieren project al weer[...]
  • Presentdagen 2017

Bron van inspiratie De Presentdagen zijn een jaarlijkse bron van[...]
  • Van 'hulp bieden' naar...

Brug vormen Zoals jullie allemaal weten vormt Stichting Present al meer[...]
  • Personele wijzigingen

20-01-2017

Aanspreekpunten coördinatie Reguliere groepen in Amsterdam Vanaf half[...]
MEER blogs >>

Stichting Present Amsterdam heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Amsterdam

Maandag 6 februari zijn er door de vrijwilligers van Stichting Present en de bewoners van Riekerhof sneeuwpoppen gemaakt voor de gezamenlijke woonruimte 't trefpunt. Na een middag knutselen kunnen de bewoners genieten van een mooie wintertafel. De meeste bewoners van de Riekerhof hebben een vorm van dementie. Een wintertafel kan structuur bieden voor de bewoners omdat zij door de tafel weten welk seizoen het is. Slim bedacht nietwaar?Firma Meijers ... Lees meerSee Less

22 hours ago

Maandag 6 februari zijn er door de vrijwilligers van Stichting Present en de bewoners van Riekerhof sneeuwpoppen gemaakt voor de gezamenlijke woonruimte t trefpunt. Na een middag knutselen kunnen de bewoners genieten van een mooie wintertafel. De meeste bewoners van de Riekerhof hebben een vorm van dementie. Een wintertafel kan structuur bieden voor de bewoners omdat zij door de tafel weten welk seizoen het is. Slim bedacht nietwaar?

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"