Impact maken als team, bedrijf of collega's

Corporate Volunteering

Present at Work:
Vrijwilligersprojecten voor jou en je team

Bij Present At Work zijn we ‘social matchmakers’:  we koppelen Amsterdamse bedrijven die impact willen maken aan Amsterdammers die een helpende hand kunnen gebruiken. Daarom vinden wij het belangrijk om vrijwilligersklussen te organiseren die perfect aansluiten bij de impactdoelen van jouw bedrijf én bij de behoeften van de hulpontvanger. Door een ochtend of middag als team aan de slag te gaan maken jullie Amsterdam een stukje mooier, groener en socialer en creëren we samen onvergetelijke ontmoetingen.

Present At Work heeft relaties met tal van maatschappelijke organisaties in alle stadsdelen. Hierdoor kunnen we vrijwilligersprojecten organiseren die perfect passen bij de waarden van jouw bedrijf en de interesses van jouw team.
Om de juiste match te kunnen maken en een onvergetelijke vrijwilligersdag te organiseren vragen wij een gift als tegemoetkoming in de door ons gemaakte kosten.

Vrijwilligersactiviteiten op maat

Waar? Bij Amsterdammers thuis en Amsterdamse organisaties die wel wat hulp kunnen gebruiken of behoefte hebben aan sociaal contact.

Met wie? Met je collega's, team of het hele bedrijf

Voor wie? Ouderen, gezinnen met beperkte financiële middelen, vluchtelingen, mensen met een handicap, alleenstaande ouders, daklozen, etc.

Wat voor soort vrijwilligersklussen?
Koken, tuinieren, een woning opknappen, een bezoek aan de dierentuin, een beauty dag met bejaarden, etc..

Hoe lang? Een paar uurtjes, een dagdeel of een hele dag

Inspiratie nodig? Wij denken graag met jullie mee!

Ja ik wil meer weten

Daarom Present at Work

wij zijn echte social matchmakers

De ontmoeting met andere Amsterdammers is minstens zo belangrijk als het klaren van de klus

personen

Wij organiseren teambuilding activiteiten voor kleine groepen en impact dagen voor het hele bedrijf

organisatie
van a tot z

Wij plannen, regelen en begeleiden jullie impact projecten van begin tot einde

partnership
programma

Langdurig verschil maken?
Word Present Partner!

Een greep uit onze vrijwilligersprojecten:

European Medicines Agency
Praktische klusjes bij
kinderboerderij 't Landje

Sustainalytics Morgenstern
Impact Dag
in Amsterdam

Richemont
CV training
voor nieuwkomers

Present at Work

Klaar om samen met je collega's
als vrijwilligers aan de slag te gaan?