Vrijwilligerswerk op maat voor groepen

Samen voor Amsterdam

Eenmalige vrijwilligersactiviteiten voor
groepen in Amsterdam

Wij kijken naar jullie wensen en behoeftes

Samen creëren we onvergetelijke ontmoetingen

Onze vrijwilligersactiviteiten

Praktische
klussen

Tijd om als groep samen de handen uit de mouwen te steken, bijv. door extra kleur aan te brengen in het leven van een kwetsbare Amsterdammer.

Sociaal
 tuinieren

Groene vingers én een groen hart? Laat de tuin van een mede-Amsterdammer bloeien die het zelf niet (meer) kan en maak onze stad samen nog groener.

Sociale
activiteiten

Faciliteer samen bijvoorbeeld een beauty day voor ouderen, een tuinfeest voor een gezinsopvang of een 3 gangen diner voor daklozen.

Jong
Present

Ben je tussen de 14 - 25 jaar jong, wil je positief bijdragen aan de samenleving en je CV een boost geven? Dan is ons Jong Present programma iets voor jou.

Wat doet Present Amsterdam

Samen maken we de stad mooier, groener en socialer

Als Present Amsterdam vinden we de ontmoeting tussen mensen minstens zo belangrijk als het klaren van een klus. Met onze activiteiten ontstaan nieuwe verbindingen tussen Amsterdammers en maken we de stad samen een beetje mooier, groener en socialer.

Je kunt bij ons terecht als je als groep een ochtend of middag vrijwilligerswerk wil doen in Amsterdam. Samen kijken we wat voor klus of activiteit het beste bij jullie past, en matchen we je aan een Amsterdammer met een hulpvraag.

Onze activiteiten vinden vaak plaats bij mensen thuis of in hun tuin. Het opknappen van een woning of het snoeien van een tuin maakt voor mensen die dat zelf niet kunnen een wereld van verschil. Maar ook een luisterend oor voor iemand met weinig aanspraak kan wonderen doen.

Door je in te zetten via Present Amsterdam maak je direct impact op iemands leven, ontstaan vaak onvergetelijke ontmoetingen en zorgen we samen voor de stad en voor elkaar.

Mogelijkheden ontdekken

Direct aanmelden

Met wie wil je samen aan de slag gaan?

Met mijn team of
collega's

Groei als team of organisatie nog dichter bij elkaar middels vrijwilligerswerk

Met mijn club
of vereniging

Steek als club, vereniging of kerkgroep je handen uit de mouwen en ga samen als vrijwilligers aan de bak.

Met mijn klas
of studiegenoten

Jong geleerd is oud gedaan. Zet je samen als klas of studievereniging in voor een betere samenleving.

Creëer samen met je dierbaren onvergetelijke herinneringen door samen impact te maken.

Hulp nodig?

Wij vinden de juiste vrijwilligers voor je cliënt(en)

Als professionele hulpverlener wil je uiteraard altijd het beste voor je cliënten.  Maar je kunt helaas niet alles alleen doen, want ook jij hebt maar twee handen en beperkte tijd. Daarom koppelen wij jouw (zorg)instelling aan gemotiveerde vrijwilligers, die een aantal uur en helpende handen over hebben.

Onze vrijwilligers kunnen je cliënten extra aandacht geven door leuke activiteiten te begeleiden of met kleine praktische klusjes helpen zoals koken, tuinieren of schilderen.

Op deze manier creëren wij gezamenlijk meerwaarde voor iedereen - minder overbelaste (zorg)instellingen,  tevreden vrijwilliger(s) en blije cliënt(en).

Informatie voor hulpverleners

Hulpaanvraag indienen