Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Fijn dat je een eenmalige of doorlopende gift wilt geven. Je investeert hiermee in Present en in het leven van Amsterdammers die dat nodig hebben. Je draagt bij aan onze missie: een beweging op gang brengen waarbij steeds meer mensen naar elkaar omzien!

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

🍀 “Ik ga als gelukkig mens het nieuwe jaar in” 🍀

Gisteren, de enige dag deze week dat de zon scheen, hebben studenten van de Navigators Studentenvereniging Amsterdam drie tuinen van Ymere bewoners opgeknapt. Bewoners die het zelf niet kunnen, geen financiële middelen hebben om het te laten doen en geen netwerk van vrienden of familie die het kan doen. Tijdenlang was betegelen de oplossing. Maar nu niet meer! Iedereen verdient een groene tuin, goed voor het klimaat én goed voor mensen!

Sociaal Tuinieren Rcoak Stadsdeel Amsterdam-Noord
... Lees meerSee Less

1 month ago

De 16+ meiden van Jeugdclub De Borcht wilden graag vrijwilligerswerk doen, liefst met kinderen en taalgerelateerd. Via onze contacten is de jeugdclub vorige maand voor het eerst aan de slag gegaan met kinderen van ongedocumenteerde ouders. Ze doen spelletjes met hen om zo hun Nederlandse taal te verbeteren. De groep is zo enthousiast dat ze dit project nu om de week gaan doen. Way to go meiden!! ... Lees meerSee Less