Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun het werk van Present

Het jaar 2019 in cijfers: Infographic Present 2019. Helpt u ons om in 2020 weer heel veel mooie projecten te realiseren?

Doneer nu!

Draag bij als bedrijf

Karwei, maatschappelijk verantwoord ondernemen, doe mee als bedrijf

MEER blogs >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Het bleek dat de vrijmibo van 16 april al op de donderdag plaats had gevonden. Stagiaires Gloria en Lux hebben zich flexibel en creatief getoond door op vrijdag met een 'barkar' rond te gaan bij bewoners van Cordaan De Buitenhof.

De bewoners waren enorm enthousiast over de barkar, ondanks dat zij niet veel wilden praten. 'Ik ga dit tegen de directeur zeggen hoe lief jullie zijn voor ons! Dit is echt geweldig.' aldus een meneer van de 2e verdieping.
... Lees meerSee Less

21 hours ago
Het bleek dat de vrijmibo van 16 april al op de donderdag plaats had gevonden. Stagiaires Gloria en Lux hebben zich flexibel en creatief getoond door op vrijdag met een barkar rond te gaan bij bewoners van Cordaan De Buitenhof.

De bewoners waren enorm enthousiast over de barkar, ondanks dat zij niet veel wilden praten. Ik ga dit tegen de directeur zeggen hoe lief jullie zijn voor ons! Dit is echt geweldig. aldus een meneer van de 2e verdieping.

Dit is hét moment om je tuin te vergroenen, want de Gemeente Amsterdam komt je tuintegels ophalen. Dan kun jij je tegels vervangen voor bloemen of planten en zo op hete dagen genieten van een koelere tuin en tijdens regenachtige dagen loopt het regenwater beter weg. Heerlijk toch!? Via deze link vind je de ophaaldagen per stadsdeel: www.rainproof.nl/tegelservice

Tuinen vergroenen doen we met Present Amsterdam voor mensen die dat zelf niet kunnen. Zoek jij een goede reden om wat meer naar buiten te gaan? Meld je (groep) bij ons aan als vrijwilliger Sociaal Tuinieren: stichtingpresent.nl/amsterdam/aanmelden/
... Lees meerSee Less

2 days ago