Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS VRIJWILLGERSGROEP

Denk jij als professional dat de inzet van Present meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en)?

Hulpvraag melden

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Smallingerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Bedrijventeams

Present Smallingerland biedt je de mogelijkheid om je met je team in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander.

Maatschappelijk Betrokken ondernemers klikken hier

Vanmorgen hebben Anita Merkus en Ale Groen namens Present Smallingerland, een cheque in ontvangst mogen nemen.
Via Help Nederland Vooruit, een initiatief van het ING Nederland Fonds, hebben wij deel kunnen nemen aan hun stemcompetitie. Na één van de vijf genomineerden te zijn geworden kon er gestemd worden. Dankzij alle mensen die op ons gestemd hebben zijn we op de 2e plaats geëindigd en hebben hiermee een cheque ter waarde van € 3000 ontvangen. Met dank aan iedereen die op ons gestemd heeft!
#helpnederlandvooruit
... Lee meerSee Less