DECEMBERPAKKETTENACTIE 2023

14 oktober 2023

Ook deze winter organiseren we weer een decemberpakkettenactie. Gezinnen die financieel gezien in zwaar weer zitten, willen we blij maken met een pakket.  De pakketten worden samengesteld door vrijwilligers en komen terecht bij cliënten van maatschappelijke organisaties.

De inhoud van zo’n pakket? Denk aan een traditioneel kerstpakket: boodschappen eventueel aangevuld met een cadeautje. De ontvangers van het pakket worden aangemeld door een hulpverlener van een maatschappelijke organisatie. De hulpverlener geeft voor zover mogelijk informatie over het gezin dat het pakket ontvangt: samenstelling, leeftijden en wensen. Op die manier kan de samensteller een pakket ‘op maat’ maken. We houden rekening met de mogelijkheden van de samensteller: afhankelijk van het bedrag dat beschikbaar is koppelen we deze aan kleiner of groter gezin.

Begeleid jij als hulpverlener van een van de maatschappelijke organisaties in Smallingerland een gezin waarin een decemberpakket meer dan welkom is? Lees dan op de volgende pagina hoe het werkt en hoe jij een of meer van jouw cliënten kunt aanmelden. Je komt via deze link op de juiste pagina!

Wil je met gezin, bedrijf of team een pakket verzorgen? Kijk dan op onze website voor meer informatie en het aanmeldformulier. Je komt via deze link op de juiste pagina!

Let op: aanmelden kan tot en met 13 november 2023!