Buurtkoffie

De koffiebus rijdt weer! De mobiele ontmoetingsplek, waar buurtbewoners elkaar kunnen treffen, gaat dit seizoen in verschillende wijken staan. De bus is ingericht met een koffiemachine en naast de bus worden tafeltjes en stoelen geplaatst. Vorig jaar zijn we gestart op 1 locatie in de Horsten. Maar dankzij nieuwe vrijwilligers komt de ‘Buurtkoffie’ nu ook naar De Heeze, Kerschoten en ‘Onze Wereld’, de school voor anderstalige jongeren. Onze gastheren en vrouwen Jos, Stan, Jan, Hans, Arend, Henriette, Lee, Barbara, Charissa, Engelien en Barendine schenken (gratis) koffie én warme aandacht aan de bezoekers. Iedereen, jong en oud, is welkom. Wil je weten waar en wanneer de bus precies staat? Klik hier voor de locaties.

Lijkt het jou leuk om als chauffeur (rijbewijs B) en/of gastheer, gastvrouw mee te doen? En zo te helpen om mensen in de buurt met elkaar in contact te brengen? Neem dan contact met ons op via buurtkoffie@presentapeldoorn.nl

Klik HIER om een kijkje te nemen op de website van Buurtkoffie Apeldoorn.