Apenheul voor iedereen

6 april 2023

Wat is het toch mooi om samen te werken met organisaties als De Apenheul. Directeur Roel Welsing vindt het ook dit jaar weer belangrijk dat mensen die normaal niet in de gelegenheid zijn zelf naar de Apenheul te komen, daar toch de mogelijkheid toe krijgen. Voor veel mensen is een uitje naar de Apenheul niet vanzelfsprekend, door financiële redenen of omdat zij er zonder hulp niet kunnen komen. Vanuit Present koppelen wij groepen vrijwilligers aan deze doelgroep, om samen de Apenheul in te kunnen gaan. Persoonlijke aandacht, gewoon naar buiten kunnen, genieten van de natuur en rondwandelen in de Apenheul met gezelschap. Hoe mooi dat groepen uit bv uit het bedrijfsleven dit oppakken en samen een onvergetelijke dag hebben. Bedankt vrijwilligers en de Apenheul voor deze mooie samenwerking!