Ben jij onze nieuwe Jong Present trainee?

30 september 2022

Wil jij graag jouw horizon verbreden? Een waardevolle toevoeging leveren aan de maatschappij? Jezelf leren kennen of je CV een boost geven? Dan heeft stichting Present de ‘beste vacature ever’ voor jou. De vacature is een op maat gemaakte traineeship voor jongeren en kan door heel Nederland worden gevolgd, ook bij Present Apeldoorn.

Als Jong Present trainee doe je veel werkervaring op en ontdek je wat goed bij je past. Terwijl je nergens aan vast zit en het je niks kost. Hoe cool is dat!? Je ontwikkelt jezelf als sociaal ondernemer, projectleider, programmamanager of werkvoorbereider. We hebben graag persoonlijk contact om te kijken welke functie bij jou past. Na een vrijblijvende intake kijken we wat goed aansluit op jouw wensen, skills en interesses. Samen met je eigen Presentcoach bepaal je niet alleen je eigen verantwoordelijkheden, maar ook afwisseling en je persoonlijke leerdoelen. Met behulp van kundige en ervaren coaches krijg je in een looptijd van maximaal 6 maanden een mooie kans om echt verschil te maken voor kwetsbare mensen. Je investeert in jezelf en de samenleving. Je komt daarbij in unieke situaties en komt de meest bijzondere en inspirerende mensen tegen.

Heb je interesse? Neem dan contact op met Daan Beukers via daan.beukers@presentapeldoorn.nl