Dierbaar bezoek graf met oudere

12 mei 2016

Present wil samen met vrijwilligers ervoor zorgen dat eenzame ouderen hun geliefde of dierbare kunnen bezoeken. Samen zorgen dat iemand weer even dichtbij voelt. Of luisteren naar verhalen en herinneringen. Maar ook een plantje vervangen of oude bladeren wegvegen en zorgen dan het graf weer netjes is.

Graf bezoeken
Met een alleenstaande op bezoek bij het graf van een geliefde is kostbaar. Niet iedereen heeft iemand om samen een graf te bezoeken. Gelukkig zijn er mensen die deze groep ouderen willen helpen. Present helpt hierbij.

“Eén van de meest kostbare momenten die wij haar geven, is samen de plaats bezoeken waar ze haar man heeft begraven.”

Met elkaar aanmelden
Wilt u ook helpen een dierbaar bezoek mogelijk te maken? Present kan uw hulp goed gebruiken. Zoek een paar vrienden, buren, familieleden die dit ook een goed idee vinden en het enige wat u vervolgens hoeft te doen is u aanmelden.

Present-vrijwilliger Anouschka blogt over Dierbaar Bezoek>