Geen zomerpakketten dit jaar…

12 april 2022

Dit jaar geen zomerpakketten, maar wat dan wel? Vijf jaar achter elkaar was het vaste prik; rond april werd de inschrijving geopend voor onze zomerpakkettenactie. En vijf jaar achter elkaar werden er gemiddeld 100 pakketten samengesteld door Apeldoorners voor Apeldoorners. Wat altijd hartverwarmend was, maar….

Met de zomerpakkettenactie lopen we tegen dingen aan die niet altijd prettig zijn. En het is soms goed om activiteiten te veranderen, verandering van spijs…. Daarom hebben we besloten dat we dit jaar geen zomerpakkettenactie organiseren, in ieder geval niet in de huidige vorm. En stel dat dat een domme keus blijkt te zijn? De actie kan altijd weer terugkeren.

Creatieve ideeën? We horen het graag van je.
We willen graag iets nieuws bedenken, want het blijft nodig dat we omzien naar elkaar. Dat mensen die iets kunnen missen delen met mensen die iets extra’s goed kunnen gebruiken.
Heb jij een goed idee of heb je van een leuk initiatief gehoord wat nog niet in Apeldoorn is? We vinden het heel leuk om van jullie te horen en komen graag in contact. Mail of bel met Marloes Pen, marloes.pen@presentapeldoorn.nl of 06-10230424