Nieuwe Algemeen Coördinator: Aline Kroon

19 september 2023

Graag stel ik mijzelf aan jullie voor, mijn naam is Aline Kroon. Vanaf augustus ben ik werkzaam als Algemeen Coördinator van Stichting Present Apeldoorn.

Een maatschappelijk bijdrage leveren binnen de samenleving is iets wat ik erg belangrijk vind en waar ik veel energie uit haal. Dit deed ik de afgelopen negen jaar bij een andere non-profit organisatie in Apeldoorn en mag ik nu gaan doen bij Stichting Present Apeldoorn. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het team en onze vrijwilligers mooie verbindingen te maken en het omzien naar elkaar binnen Apeldoorn te vergroten.

Het lijkt mij leuk jou te ontmoeten. Mocht je vragen hebben of gewoon even willen kennismaken, aarzel dan niet om contact met me op te nemen, tot ziens!