Nieuwsjaarswens

8 januari 2024

Terwijl we afscheid hebben genomen van een bijzonder jaar, kijken we vol verwachting uit naar het jaar 2024.

Het afgelopen jaar heeft ons opnieuw laten zien hoe prachtig het werk van Present kan zijn. Samen met vele vrijwilligers hebben we bergen verzet en harten geraakt. Er zijn vele tuinen opgeknapt, wandelingen gemaakt, huizen opgeruimd, activiteiten georganiseerd, bedrijven verbonden, buurtkoffie’s gedronken, jongeren geïnspireerd, en kerstengelen actief geweest.

Wij zijn vastbesloten om die positieve energie mee te nemen naar het komende jaar.

In 2024 hopen we samen verder te bouwen. Laten we naar elkaar omzien en blijven streven naar verbondenheid zodat we samen het verschil kunnen maken. Iedereen kan een lichtpuntje zijn voor een ander.

Namens het hele team van Stichting Present Apeldoorn willen we jullie bedanken voor jullie inzet, vrijgevigheid en toewijding.

Een gelukkig nieuwjaar gewenst aan jullie allen!