Ontmoeting vrijwilligers Present

1 november 2023

Kijk dan, op het bordes…

Vrijwilligers die praktische klussen oppakken in de flexpool, kantoorvrijwilligers, vrijwilligers van de Buurtkoffie, bestuursvrijwilligers, groepenbegeleiders, vrijwilligers die al jaren op de Beursvloer helpen.

Wat hebben wij toch geluk met zoveel lieve, trouwe, vaste vrijwilligers.

Zonder al deze mensen geen Present Apeldoorn, dus hen op een mooie manier bedanken is wel het minste wat we kunnen doen, deze keer een koninklijke manier. We waren te gast bij een van onze partners Paleis Het Loo en daar is het altijd heel goed geregeld.

Starten met koffie en heerlijke petit-fours van Banketbakkerij Maassen, uiteraard het prachtige vernieuwde paleis/museum bezoeken en tot slot lunchen in één van de koninklijke stallen. Tussendoor werd er heel wat afgekletst en was het gewoon heel gezellig.

Dank jullie wel!

🧡 We zijn er, voor elkaar 🧡