Present Apeldoorn 10 jaar!

26 januari 2018

Op 6 juni 2008 passeerde de acte van stichting Present bij de notaris. De oprichting van Present Apeldoorn was een feit! In 10 jaar hebben duizenden inwoners van Apeldoorn laten zien dat ze een warm hart hebben. Ze hebben zich laten inzetten in verwilderde tuinen. Organiseerden dagjes uit voor mensen die dat zelf niet kunnen regelen. Hebben liters verf op kale muren gesmeerd, legden laminaat, hielpen bij een verhuizing of maakten kamers en keukens schoon die al in jaren geen schoonmaakmiddel hadden gezien. Ze ontvingen dankbare woorden maar werden ook wel eens zonder bedankje weggestuurd. Ze hebben zich niet uit het veld laten slaan en kwamen vaak opnieuw, samen met weer andere mensen om iets te betekenen voor een ander. Apeldoorn is een beetje mooier geworden.

We zijn nog niet klaar en we roepen u en jou op om je in te zetten en mee te doen in de beweging die ervoor zorgt dat we elkaar weer zien, écht zien. Dat kan op de volgende manieren:

1. Zet je in als groep
  2. Zet je in als flexer (je gaat samen met andere flexers aan de slag)
  3. Wordt donateur
  4. Doe mee met het programma Meet & Connect