Samenwerken is zó leuk!

18 augustus 2015

AZ-Woningontruiming is partner van Present Apeldoorn. In het kader van ‘Apeldoorn verhuist’ worden regelmatig verhuizingen gedaan door groepen vrijwilligers. Present Apeldoorn is blij dat AZ-Woningontruiming hierbij wil helpen met expertise, handen en middelen. Het bedrijf levert enkele keren per jaar een verhuisbus en professionele mankracht. Samen met vrijwilligers van Present zet het bedrijf zich dan in tijdens een verhuizing van iemand die niet de financiën heeft om zelf een bedrijf in te huren en geen netwerk om hen bij te staan.

Wilt u ook maatschappelijk ondernemen, maar wel op een manier die past bij uw bedrijf of organisatie? Wij zoeken graag een passende oplossing.  Meedoen als bedrijf>

Naar onze partners>

Logo-standaard-voor-web-AZ-Woningontruiming