Terugblik zaterdag vol projecten!

23 mei 2023

Op zaterdag 20 mei hebben weer veel vrijwilligers hun tijd, aandacht en liefde gegeven. Het was qua weer een mooie dag maar die werd alleen maar stralender door de inzet van vele groepen!

Studenten van de Theologische Universiteit Apeldoorn waren op drie plekken present: een paar gingen wandelen met ouderen, zes van hen hebben deuren geschuurd en opnieuw gelakt, en een aantal hebben samen met de bewoners van een locatie van Philadelphia Zorg de tuin fleuriger gemaakt.

Op het zelfde moment was het voor bewoners van beide locaties van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) Apeldoorn/Beekbergen gezellig doordat er vrijwilligers waren die reuring brachten.

Jonge mensen van de Gereformeerde Gemeente deden spelletjes en tekenden er op los, en een groep van de Barnabaskerk namen een aantal mensen mee voor een paar gezellige uurtjes, waaronder het spelen van tafelvoetbal.

Wat een activiteiten, wat veel lieve mensen die hun aandacht, tijd en handen gaven vandaag!

Dank jullie wel!