WeHelpen

27 maart 2015

We Helpen wil helpen vanzelfsprekend maken

WeHelpen.nl (www.WeHelpen.nl) is een eigentijds platform dat met een andere werkwijze dezelfde doelstelling heeft als Present: mensen moeten het vanzelfsprekend vinden om te zien naar elkaar. Daarin vullen beide organisaties elkaar aan. Daarom gaan Present en WeHelpen.nl samenwerken. We Helpen maakt het makkelijk om hulp te vragen, aan te bieden en te organiseren. Hiermee willen we helpen weer vanzelfsprekend maken en mensen motiveren mee te helpen. Voor Present is WeHelpen een nieuwe bron van vrijwilligers. Online matching groeit. Present heeft een integratie van WeHelpen in de eigen ICT-systemen gemaakt.

We Helpen is een coöperatie en de website wehelpen.nl wordt dankzij de inzet van leden van de coöperatie gratis aangeboden aan iedere inwoner van Nederland.

logo

We Helpen is een coöperatie en opgericht door Achmea, Bureauvijftig, CZ, Menzis, PGGM, Rabobank, The Caretakers en VitaValley. WeHelpen stimuleert het bieden van hulp en het helpen van elkaar via de website www.wehelpen.nl. Hoe groter de coöperatie wordt, hoe groter de sociale impact, de communicatie- en distributiekracht. Door samen te werken en investeringen te delen, creëren we een krachtige infrastructuur waarmee we bijdragen aan een samenleving waarin elkaar helpen vanzelfsprekend is.