Nieuwjaarsbericht

13 januari 2023

De oorlog in Oekraïne maakt dat we meer dan ooit ons betrokken weten bij vluchtelingen die ook in Apeldoorn een veilige plek zoeken, vaak vrouwen met een jong gezin. Met de opening van het nieuwe AZC zetten we ook dit jaar met de #meedoen balie weer in op de verbinding met de bewoners van Apeldoorn middels vrijwilligerswerk voor groepen. Door de stijgende energieprijzen raken steeds meer mensen achterop, is armoede en eenzaamheid een groeiende zorg en dat maakt dat Present, midden in het netwerk, samen met de vrijwilligers zorgt voor aandacht en bemoediging achter de voordeur, dat we blijven omzien naar elkaar.

Present verbindt en organiseert de ontmoeting tussen mensen, tussen werelden. Ook voor jongeren is er een aanbod om mee te doen. Een eenmalige klus, met school of sportclub, maar er zijn ook mogelijkheden voor een stage, een periode samen werken met de coördinatoren van Present.

Present blijft ook in dit nieuwe jaar verbinden, samen met de vrijwilligers van Apeldoorn. Met Apeldoorners, voor Apeldoorners.

Namens het hele team van Present Apeldoorn wensen wij u een gezond en gezamenlijk nieuw jaar 2023!