Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je familie een ander te ontmoeten en te helpen.

Aanmelden als groep

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Aanmelden als individu

Van geven word je rijker!!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wij zoeken: coördinator!! lees verder... Vacature vrijwilliger: coördinator (4-8 uur per week)

Stichting Present wil een brug slaan tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden, doordat zij te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid, een sociaal isolement of een combinatie van deze factoren. Groepen vrijwilligers uit diverse sociale verbanden worden door Present ingezet om kwetsbare mensen in hun leefomgeving te helpen. Zo zorgen we samen voor een samenleving waarin omzien naar elkaar vanzelfsprekender wordt.

Stichting Present De Bevelanden is sinds 2014 actief en maakt onderdeel uit van een landelijk netwerk van ca. 75 stichtingen. In verband met het vertrek van de coördinator is het bestuur op zoek naar een vervanger, momenteel op vrijwillige basis voor 4-8 uur per week.

Verantwoordelijkheden van de coördinator
Als coördinator ben je het gezicht van Present De Bevelanden en help je de stichting voort te bestaan op de Bevelanden. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn o.a. het organiseren van projecten voor groepen vrijwilligers die zich in willen zetten en het aansturen van het operationeel team. Daarnaast heb je de verantwoordelijkheid voor het onderhouden van het opgebouwde netwerk en het verder bouwen aan een netwerk van relaties en partners van Stichting Present De Bevelanden. Zo onderhoud je bijvoorbeeld het contact met maatschappelijke organisaties en werf je vrijwilligers.

Als coördinator ben je iemand die:

zich herkent in de missie en identiteit van Present;
creatief is en zoekt naar nieuwe projecten die passen bij groepen;
goede (mondelinge en schriftelijke) communicatieve vaardigheden heeft;
werkt en denkt in netwerken, makkelijk contact legt;
goed in staat is zelfstandig te werken, maar ook goed kan samenwerken;

Arbeidsvoorwaarden
Voor deze functie als vrijwilliger in de rol van coördinator werk je naar verwachting tussen de 4-8 uur per week, flexibel in te delen. In onderling overleg ontvang je een vrijwilligersvergoeding.
Ook als je jezelf op onderdelen misschien niet herkent in deze vacature willen we je van harte uitnodigen om te reageren als je het werken voor Present een warm hart toedraagt. We kunnen dan gezamenlijk de mogelijkheden bespreken.

Meer informatie:
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je meer informatie?
Neem contact op met Jessica Paul of Leen Vermeulen (bestuursleden) via info@presentdebevelanden.nl
... Lee meerSee Less

1 week ago

Verantwoordelijkheden van de coördinator

Als coördinator ben je iemand die:

zich herkent in de missie en identiteit van Present;
creatief is en zoekt naar nieuwe projecten die passen bij groepen;
goede (mondelinge en schriftelijke) communicatieve vaardigheden heeft;
werkt en denkt in netwerken, makkelijk contact legt;
goed in staat is zelfstandig te werken, maar ook goed kan samenwerken;

Arbeidsvoorwaarden

Meer informatie:
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je meer informatie?

Comment on Facebook

Petra van Oosten weet jij nog iemand?

View more comments

Afgelopen zaterdag een sociaal project van Present: bloemschikken met ouderen van Gors. Verbindend en gezellig! ... Lee meerSee Less

3 months ago

Comment on Facebook

Inderdaad een fijne samenwerking. Het was een gezellige ochtend met mooie creaties.

View more comments