Steun ons

Het werk van Present in Nederland groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig.

Steun Present als donateur

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Vind je het belangrijk dat er in samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen? Steun dan financieel het werk van Stichting Present en draag bij aan een samenleving waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om elkaar te helpen.

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseren alle Present stichtingen een groeiend aantal projecten per jaar. Present Nederland ondersteunt deze lokale pioniers zoveel mogelijk. Zo investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de overheid en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Ja, ik steun Present

Klik hier om direct te doneren!