Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Hulpvraag melden

Als professional kun je een hulpvraag melden als je denkt dat de inzet van een groep vrijwilligers een meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject.

Meer informatie voor hulpverleners:
klik hier

Meld je sociale hulpvraag

Meld je praktische hulpvraag

Present kan uitsluitend in samenwerking met maatschappelijke organisaties mensen ondersteunen.

Een kijkje bij onze stichting:

Je kunt ons vinden op de Dolomiet 98 in Heerhugowaard. Je bent van harte welkom om eens langs te komen en te informeren naar de mogelijkheden! Wel even bellen van te voren, dan weten we zeker dat we aanwezig zijn… en de koffie staat klaar!

Telefoon: Renée Rademacher 06-20 84 12 62
Email: info@presentheerhugowaard-langedijk.nl

Pieter Cnossen wordt de nieuwe directeur van Present Nederland!

Pieter Cnossen (40) wordt per 1 januari 2019 de nieuwe directeur van Present Nederland. Hij volgt Tiemen Zeldenrust op. Cnossen is nu werkzaam als adviseur in de gezondheidszorg. Tot voor kort was hij tien jaar lang de bedrijfsleider van de 4e Musketier die onder verschillende merken mannen en vrouwen inspireert om vanuit een gelovig hart te leven en zich in te zetten voor sociale gerechtigheid.
... Lee meerSee Less

5 days ago

Pieter Cnossen wordt de nieuwe directeur van Present Nederland!

Load more