Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Hoeksche Waard het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin

Nog meer mooie activiteiten in de Hoeksche Waard! Een bemoedigende middag voor alle mensen met een extra zorgindicatie.
We noemen dat vaak een beperking, maar die zijn niet te vinden als je ziet hoe puur van hart deze mensen zijn. Als vrijwilligers vonden we eerder de beperking in ons zelf....durven we nu wel of niet te dansen....wel of niet een knuffel te geven....en daarbij vlogen de complimenten om onze oren.
Samen zingen, dansen, en eten dat verbindt elke burger van de Hoeksche Waard aan elkaar!
... Lees meerLees minder

4 days ago

Comment on Facebook

Wat mooi dit te lezen. En inderdaad goed bij jezelf te raden gaan kan het wel vind ik het wat ga zo maar door en eigenlijk gewoon een knuffel is zo mooi zo warm zo liefdevol zo waardevol ten opzichte van onze medemensen.

Wat hebben we het goed gehad met elkaar! Super bedankt voor jullie helpende handen, heel waardevol 🙌🏼

👍👍👍👍👍👍😘😘😘😘😘

Bedankt! Sem heeft genoten💐

Zoek de verschillen! Een top-team uit de Hervormde Kerk van s'-Gravendeel hebben zich flink uit kunnen leven in een tuin van een senior!
... Lees meerLees minder

4 days ago

Zoek de verschillen! Een top-team uit de Hervormde Kerk van s-Gravendeel hebben zich flink uit kunnen leven in een tuin van een senior!
Het komt tegenwoordig veel vaker voor dat senioren veel langer in een woning verblijven en de tuin door hun leeftijd/gezondheid niet meer kunnen onderhouden. Naaste buren konden in het verleden vaak hulp bieden, maar als zelfs deze buren op leeftijd zijn is er gelukkig nog Stichting Present.Image attachmentImage attachment
Load more

meer projecten >>

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"