Zet je in via Present

als individu

Helpen als individu

Zoek je een zinvolle tijdsbesteding en ben je alleen? Help je graag anderen een handje? Present biedt je volgende mogelijkheden: meedoen met een flexgroep of meedoen als gezelschapsvrijwilliger.

In de flexgroep

Present Soest biedt de mogelijkheid om je aan te melden als lid van de flexgroep. Deze is opgezet voor mensen die geen deel uitmaken van een groep maar zich toch willen inzetten als vrijwilliger. Je geeft dan zelf aan wat voor type klus of klussen je wilt doen en op welke tijdstippen.

Vanuit deze flexgroep stellen we een groep samen voor specifieke projecten. Wanneer een passende hulpaanvraag binnenkomt nemen we contact met je op om jouw wensen en de hulpvraag op elkaar af te stemmen.

Gezelschapsvrijwilliger

Voor onze gezelschapstrajecten: 1+1=MEER. Hier lees je je dat in z’n werk gaat.

Wil jij je inzetten?

Herken je jouw talent in een van de bovenstaande voorbeelden? Fijn! Neem vooral contact met ons op. Maar ook als je iets anders te bieden hebt, schroom niet en bel ons. Wie weet kun jij iets moois betekenen in Soest!