Ik ben hulpverlener

aanmelden van sociale hulpvraag

Hulpvraag van je cliënt aanmelden

Kun je een groep vrijwilligers gebruiken voor jouw project? Heeft jouw cliënt net dat beetje extra aandacht en zorg nodig? Wil je een dag of dagdeel een groep mensen plaatsen bij je cliënt? Als professioneel zorgverlener kun je dan een hulpvraag melden bij Present.

Voorwaarden

Present koppelt graag een groep helpers aan jouw project. Voorwaarden daarvoor zijn dat je cliënt:
  • Financiën, netwerk en/of gezondheid mist om het werk zelf uit te voeren.
  • Bereid is om op de projectdag (actief als het kan) aanwezig te zijn.
  • Openstaat voor een ontmoeting met de helpers.

Vertrekpunt is aanbod

Het aanbod van de vrijwilligers is het vertrekpunt voor Present. De groep kiest zelf een datum en ook welk project ze wil doen. Present werft niet actief de vrijwilligers na een ingediende hulpvraag. Als er op hetzelfde moment een groep met een passend aanbod is, voldoen we direct aan de hulpvraag. Anders brengen we de ingediende hulpvraag pas onder de aandacht als er zich nieuwe groepen melden met een passend aanbod.

Aanmeldformulier

In het aanmeldformulier geef je als hulpverlener aan wat je zoekt. Vul deze hier in:

"*" geeft vereiste velden aan

Meld hier je hulpvraag aan.

Er zijn regelmatig groepen die zich via Present in willen zetten. Met dit formulier kunt u een melding maken van een hulpvraag die voldoet aan de criteria van Present.

Voorwaarden voor een sociale hulpvraag

Deze locatie ligt in deze gemeente.*
Deze locatie kan groepen van 4 vrijwilligers of meer ontvangen.*
De locatie zal zorgen voor een begeleider die aanwezig is bij de vrijwilligersactiviteiten. Deze begeleider verwelkomt de vrijwilligersgroep, geeft hen een introductie over de locatie en de doelgroep, is het aanspreekpunt tijdens de activiteit en bespreekt naderhand hoe de groep de activiteit ervaren heeft.*

Impact

Om beter te begrijpen waar een project van present aan bijdraagt is het voor ons belangrijk om te weten wat u verwacht dat het project bij uw cliënt teweeg zal brengen. Vink een of meer van onderstaande doelen aan die op uw cliënt van toepassing zijn.*

Gegevens aanvrager

Naam*
Werkdagen

Hulpvraag

Present hanteert altijd een minimum van 4 personen per groep
Momenten waarop jullie een groep kunnen ontvangen*
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.