Nieuw bestuurslid

4 april 2017

Met ingang van 17 maart is Wim van Helden toegetreden tot het bestuur van Present Barendrecht. Wim beschikt over een ruime bestuurlijke ervaring. Zo was hij o.a. bestuurslid en penningmeester bij de Vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs in Barendrecht, penningmeester bij de Vereniging voor Christelijk Speciaal Onderwijs Ridderkerk en is hij ook nu nog lid van de commissie van beheer van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt in Barendrecht. In het dagelijks leven is Wim werkzaam als Senior Relationship manager bij ING Grootbedrijf en Instellingen. Wim zal over enige tijd de functie van penningmeester gaan vervullen binnen het bestuur van Present als de bestuurstermijn van Eelke de Brouwer, de huidige penningmeester, verstreken is. Wij heten Wim van harte welkom binnen de gelederen van Present en zijn blij dat wij zo’n ervaren en betrokken nieuwe collega hebben gevonden voor ons enthousiaste team. Wij wensen Wim een fijne tijd toe bij Present!