Nieuw operationeel team; klaar voor de toekomst!

1 november 2016

Niet alleen in de natuur brengt de herfst veranderingen, maar ook bij Present Barendrecht. In overleg tussen bestuur, coördinator en flexteam is de organisatiestructuur van onze stichting aangepast met de komst van drie vaste vrijwillige projectcoördinatoren. John Dik, Aad de Lange en Cobi Louws zijn met ingang van 1 oktober in deze functie benoemd. Deze uitbreiding van het Operationeel Team was nodig vanwege de enorme groei van de activiteiten van Present. Aad en John gaan Pia ondersteunen bij de organisatie van de technische en achter-de-voordeur projecten en Cobi doet dit voor de groepen die zich sociaal en maatschappelijk in willen zetten. Daarnaast zijn er diverse vrijwilligers die zich wat meer op de achtergrond inzetten voor specifieke deeltaken en projecten. Op deze manier georganiseerd verwachten wij helemaal klaar te zijn voor de toekomst.