Acties

Winnaars Duckrace 2023!

Present Barendrecht bestaat 15 jaar in 2023. Dit jubileumjaar vieren we met allerlei activiteiten voor jong en oud!

Zaterdagmiddag 16 september stond de vrolijke Duckrace op de agenda en het was een happening van jewelste!!

WINNAARS DUCKRACE.

..

WINNAARS KLEURWEDSTRIJD

De prijswinnaars die na de Duckrace niet aanwezig waren om hun prijs in ontvangst te nemen, zullen in de week na de Duckrace benaderd worden.

MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR
We zijn onze sponsoren zeer dankbaar! De Kleine Duiker – Bioriginal – Apenheul – MiniWorld Rotterdam – Adventure City Rotterdam – Domino’s Barendrecht – The Read Shop Barendrecht – Theater Het Kruispunt – Horses & Co – FunZone Barendrecht – Oranjespeeltuin Barendrecht – Lions IJsselmonde – Primera Polder Carnisse Veste – Feestkleding 365 en twee personen die op particulier initiatief een prijs hebben aangeboden, alsmede vele mensen en organisaties die belangeloos meewerken.