Met Present hoef je het niet in je eend(t)je te doen!

Present Barendrecht bestaat 15 jaar in 2023. Dit jubileumjaar vieren we met allerlei activiteiten voor jong en oud!

Zaterdagmiddag 16 september staat de vrolijke Duckrace op de agenda!

Voor dit evenement nodigen we graag alle kinderen in Barendrecht uit. De Duckrace vindt plaats in de Zuidpolder, vlakbij De Kleine Duiker.

Alle eendjes worden te water gelaten en door de vrijwillige brandweer vanaf de START over het parcours naar de FINISH gespoten. De eigenaar van het eendje dat als eerste over de FINISH komt, wint 4 toegangskaartjes voor de Efteling. Er zijn ook leuke prijzen voor de nummers twee tot en met tien!

TE WINNEN PRIJZEN DUCKRACE

1e prijs:  4 kaartjes Efteling t.w.v. € 200,-
2e prijs:  2 x 2 Toegangsbewijzen wedstrijd Feyenoord
3e prijs:  4 Entreekaarten Apenheul Apeldoorn
4e prijs:  4 Kaarten Abel. Klimbos
5e prijs:  2 Entreekaarten Adventure City Rotterdam
6e prijs:  Pizza-diner voor 4 personen bij Domino's Barendrecht
7e prijs:  4 Entreekaarten MiniWorld Rotterdam
8e prijs:  4 x Waardebon 1 uur kanoën De Kleine Duiker
9e prijs:  Boekenpakket The Read Shop Barendrecht
10e prijs:  1 Waardebon voor 2 filmkaartjes Theater Het Kruispunt

TE WINNEN PRIJZEN KLEURWEDSTRIJD
(kleurplaat op te halen en in te leveren bij De Kleine Duiker voor 9 september)

4 Entreekaarten FunZone Barendrecht t.w.v. € 40,-
1 Waardebon voor 2 kaarten jeugdtheatervoorstelling naar keuze Theater Het Kruispunt
1 Paarden-coachsessie of privé paardrijles Horses & Co
2 x Gezinslidmaatschap Oranjespeeltuin Barendrecht, seizoen 2023 en 2024
2 x Knuffel-knutsel-kleurpakket Lions IJsselmonde/Primera Rhoon

HOE DOE IK MEE?

Het is niet meer mogelijk om on-line eendjes te kopen, maar op zaterdag 16 september kunt u tussen 12:00 en 14:00 uur nog wel voor € 2,- één of meer genummerde eendje(s) adopteren bij een kraam op het terrein van De Kleine Duiker!

Let op er kan alleen contant betaald worden.

UITSLAG

Voor de Duckrace 2023 zullen maximaal 3000 eendjes worden ingezet.

Kun je op 16 september niet komen kijken bij De Kleine Duiker of jouw eendje als één van de eersten finisht? Dan kan je de uitslag vanaf 17 september nakijken op onze website: www.presentbarendrecht.nl.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR

We zijn onze sponsoren zeer dankbaar! De Kleine Duiker - Bioriginal - Apenheul - MiniWorld Rotterdam - Adventure City Rotterdam - Domino's Barendrecht - The Read Shop Barendrecht - Theater Het Kruispunt - Horses & Co - FunZone Barendrecht - Oranjespeeltuin Barendrecht - Lions IJsselmonde - Primera Polder Carnisse Veste - Feestkleding 365 en twee personen die op particulier initiatief een prijs hebben aangeboden, alsmede vele mensen en organisaties die belangeloos meewerken.