DNV Business Assurance en Stichting Present gaan 3-jarige samenwerking aan.

5 maart 2024

DNV Business Assurance cares. Niet alleen voor haar medewerkers, maar ook voor de maatschappij om haar heen. Vanuit dit oogpunt wil DNV een actievere rol vervullen in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Om zoeen bijdrage te leveren aan de wereld om ons heen. Daarom gaat DNV Business Assurance een 3-jarige samenwerking aan met Stichting Present.

Afgelopen december heeft DNV Business Assurance zich, viaStichting Present, ingezet voor ouderen, mensen met een beperking en kwetsbare jongeren in Barendrecht. Stichting Present laat zien dat je in één dag het verschil kan maken. De komende drie jaar zal DNV Business Assurance financiële en maatschappelijke bijdragen leveren aan de doelen van Stichting Present. Tijdens deze samenwerking zullen de medewerkers van DNV jaarlijks vrijwilligersprojecten uitvoeren, die op maat gemaakt zijn door Stichting Present.

Eltjo Veentjer, Area Manager Benelux DNV Business Assurance, over de samenwerking: “Vanuit onze organisatiewaarden en doelstelling willen wij graag de wereld beter maken op gebied van mens, eigendom en milieu. DNV zoekt daarbij nadrukkelijk de aansluiting bij de lokale gemeenschap en de samenwerking met Present geeft ons de mogelijkheid om een directe bijdrage te leveren aan het eerste aspect.”