Dank je wel, Rotarians!

14 maart 2024

Op vrijdag 17 november organiseerde de wijnéquipe van Rotary Club Barendrecht haar jaarlijkse wijn- en spijsproeverij. De 160 gasten, onder wie veel Presenters, genoten bij het Volvo Mobility Centre van een heel gezellige en uitstekend verzorgde avond met live muziek. Er waren wel veertig wijnen te proeven, vergezeld van hartige lekkernijen. Vrijwilligers van het Hospice en Present hielpen in de bediening. De opbrengst was bestemd voor lokale doelen. Op 27 februari kregen Petra Teunissen, voorzitter van Stichting Present en Bertjo Renzenbrink, voorzitter van Hospice De Reiziger, elk een symbolische cheque ter waarde van maar liefst 1000 euro uit handen van Jan Hein Schilderman. Veel dank voor deze gulle donatie, Rotarians!