Een bijzonder verjaardagscadeau van De Overburen

22 oktober 2023

Deelnemers van Dagbesteding Lavendel van De Overburen hebben Present verrast met een creatief verjaardagscadeau. Zij maakten een fraai mozaïek met het logo van Stichting Presentvoor het 15-jarige bestaan van de stichting. Algemeen coördinator Desiree de Bruin en voorzitter Petra Teunissen mochten het kunstwerk in ontvangst nemen. Op de vrolijke kaart stond de wens: “Nog vele jaren vol mooie momenten.” Onder het genot van een kopje thee en zelfgebakken cake haalden we samen herinneringen op aan de fijne samenwerking tussen Present en De Overburen, zoals de uitdeelacties in het centrum en het bezoek van de Cliniclowns in juni 2022. We kijken uit naar nog meer mooie momenten samen. Dank je wel, Overburen!