EHBO-kit voor Presenters

28 september 2023

Vrijwilligers van het ‘flexteam’ en het Opruimgezelschap van Stichting Present zetten zich regelmatig in bij kwetsbare Barendrechters. Dan is het belangrijk om voorbereid te zijn op een medische noodsituatie. Daarom hebben twintig vrijwilligers een goede EHBO-training van BHV Nieswaag gekregen in het afgelopen half jaar. Gelukkig hebben ze de kennis nog niet in de praktijk hoeven brengen. We ontdekten wel dat wij tijdens grote projecten met veel deelnemers een handzame ‘up to date’ EHBO-kit misten. We vroegen Petra Nieswaag van BHV Nieswaag om hulp en zij zegde gelijk toe ons van een professionele EHBO-set te willen voorzien. We zijn heel blij met dit presentje van BHV Nieswaag en we hopen dat we het nooit nodig hebben!