Het Opruimgezelschap is present op de Veiligheidsbeurs

17 augustus 2023

Op zaterdag 9 september is er een 50PLUSVeiligheidsbeurs in Barendrecht. Van 11.00 uur tot 15.00 uur bent u welkom in het gemeentehuis en op het Binnenhof voor advies en demonstraties. Ook Present is daar met informatie over ons Opruimgezelschap. Dat is een service, waarbij twee vrijwilligers oudere bewoners helpen bij het opruimen van hun volle zolder of schuur. De bewoner beslist natuurlijk zelf welke spullen bewaard moeten blijven. De nadruk ligt op het begeleiden van de bewoner, zodat het loslaatproces veilig, respectvol en prettig verloopt. Present heeft al veel ouderen geholpen met het opruimen en zij waren heel dankbaar voor de sterke armen én het luisterend oor van de vrijwilligers. Wilt u hier meer over weten, kom dan langs bij onze stand op 9 september. Je leest meer over de Veiligheidsbeurs op: www.barendrecht.nl/50plusveiligheidsbeurs.